مطالب مرتبط:
کرسی آزاداندیشی «انقلاب اسلامی؛ مردم سالاری دینی، انسجام ملی» برگزار می شود
انقلاب اسلامی باعث تقویت روحیه خودباوری در مردم ایران شد
جانشین فرمانده سپاه : مردم دنیا اکنون شعار های انقلاب اسلامی را علیه آمریکا و اسراییل سر می دهند / برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی امروز کشور باید سختی ها را تحمل کنیم
سردار فدوی: مردم دنیا شعار های انقلاب اسلامی را علیه آمریکا و اسراییل سر می دهند
افزایش خدمت به مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1402 ساعت 09:552024-02-06سياسي

مردم سالاری دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی


در شرایط کنونی به ویژه اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری در حساس ترین مرحله تاریخ یا پیچ تاریخی قرار داریم، تأکید و توجه به ظرفیت ها و نیروی نهفته در مردم از یک سو و تقویت این ظرفیت ها از سوی دیگر می تواند سرنوشت و آینده روشن تری را برای کشور رقم بزند که انتخابات .

- در شرایط کنونی به ویژه اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری در حساس ترین مرحله تاریخ یا پیچ تاریخی قرار داریم، تأکید و توجه به ظرفیت ها و نیروی نهفته در مردم از یک سو و تقویت این ظرفیت ها از سوی دیگر می تواند سرنوشت و آینده روشن تری را برای کشور رقم بزند که انتخابات و حضور مردم بسترساز آن خواهد بود.

فارس پلاس؛ حسن رشوند در یادداشتی نوشت: تأسیس نظام مردم سالار دینی در ایران و توفیق در تلفیق دین و سیاست از دستاورد های بزرگ انقلاب اسلامی است که از جمله نتایج و ثمره های مثبت آن، تحکیم نقش و جایگاه مردم در حوزه سیاست است.

تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، این تصور بر دنیا حاکم بود که دین مربوط به حوزه فردی است و ناتوان از شکل دهی و اداره تحولات سیاسی اجتماعی است.

به عبارت دیگر، تا پیش از انقلاب اسلامی تصور بر آن بود که دین می تواند امور فردی را مدیریت کند، اما نمی تواند در اداره جامعه موفق باشد و دین را امری مربوط به حوزه فردی می دانستند و نقشی سیاسی و البته اجتماعی برای


برچسب ها: ظرفیت ها - مقام معظم رهبری - انقلاب اسلامی - مردم - تاریخ - ظرفیت - مقام معظم
آخرین اخبار سرویس:

مردم سالاری دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی

مردم سالاری دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی