مطالب مرتبط:
نخستین یادواره 170 شهید دستگاه قضایی یزد برگزار شد+فیلم
نخستین یادواره 170 شهید دستگاه قضایی یزد برگزار شد
اخباری از پیشرفت در مذاکرات آتش بس میان تل آویو و حماس
فرار شاگردان مجیدی از شکست خانگی با حضور قائدی
فرار شاگردان مجیدی از شکست خانگی با حضور قائدی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 ساعت 10:052024-02-14ورزشي

ادامه ماجراجویی شاگردان اخباری در چمن شهید نصیری یزد


در نوزدهمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم چادرملو اردکان و استقلال مللاثانی در استادیوم شهید نصیری یزد به مصاف یکدگیر خواهند رفت.

- ایسنا/یزد در نوزدهمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم چادرملو اردکان و استقلال مللاثانی در استادیوم شهید نصیری یزد به مصاف یکدگیر خواهند رفت.

از ساعت 14:30 امروز (چهارشنبه 25 بهمن) دو تیم چادرملو اردکان و استقلال آبی پوش مللاثانی در چارچوب برگزاری هفته نوزدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور در مصافی حساس در ورزشگاه شهید نصیری شهر یزد مقابل یک دیگر صف آرایی خواهند کرد.

سرمه ای پوشان اردکانی پس از پیروزی دل چسب مقابل فولاد خوزستان در جام حذفی این بار در چمن شهید نصیری به دنبال پیروزی مقابل یک تیم خوزستانی دیگر در لیگ دسته یک هستند تا همچنان به روزهای رویایی خود ادامه دهند.

در سه تقابل گذشته آبی پوشان خوزستانی و سورمه ای پوشان اردکانی دو پیروزی برای خوزستانی ها و یک دیدار هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است؛ و این یعنی چادرملو جدا از انگیزه برای تداوم ماجراجویی در لیگ و صدرنشینی در جدول به دنبال انتقام دو شکست قبلی از این تیم خوزستانی است.

شاگردان سعید اخباری در چادرملو با به ثمر رساندن 30 گل و دریافت 13 گل عملکرد مطلوبی را در 18 مسابقه قبلی خود ثبت کردند؛ اما در آن طرف میدان خ


برچسب ها: لیگ دسته اول فوتبال کشور - لیگ دسته اول فوتبال - چادرملو اردکان - لیگ دسته اول - فوتبال کشور - لیگ دسته - نصیری
آخرین اخبار سرویس:

ادامه ماجراجویی شاگردان اخباری در چمن شهید نصیری یزد

ادامه ماجراجویی شاگردان اخباری در چمن شهید نصیری یزد