موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ابوالفضل رزاق پور - عليرضا بيرانوند - دستگيري سارقان - روزنامه صداي سپاهان - جايزه هفت اقليم - سرمربي تراكتور - مبارز فساد - صندوق ذخيره فرهنگيان - بيمارستان امام خميني - هافبك يوونتوس - آچمز - شهردار بادرود - مديركل بهزيستي گيلان - سازمان اسناد و كتابخانه ملي - محمد سررشته داري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1402 ساعت 08:402024-02-19حوادث

بهاریه


دیده اید بچه های کوچک وقتی یکی از نزدیکانشان – مثلاً پدر- از سفر می آید، وقتی در را باز می کنند اول از همه چشمشان به دست های مهربان مسافر عزیز است تا ببینند چه برایشان سوغاتی آورده است؟ دوست دارند پدر آن ها را در بغل خود بنشاند، - دیده اید بچه های کوچک وقتی یکی از نزدیکانشان – مثلاً پدر- از سفر می آید، وقتی در را باز می کنند اول از همه چشمشان به دست های مهربان مسافر عزیز است تا ببینند چه برایشان سوغاتی آورده است؟ دوست دارند پدر آن ها را در بغل خود بنشاند، دست نوازشی بر سر و روی و موی آن ها بکشد، بوسشان کند و بعد دست کند در کیف و ساک و چمدان سفر و سوغاتی اختصاصی هر کدام را بدهد.

دقت کرده اید هرچه این سفر بیشتر طول کشیده باشد و بیشتر چشم انتظار او بوده باشند، توقع سوغاتی باارزش تری دارند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تقی دژاکام در یادداشتی با این عنوان در روزنامه جوان نوشت: ما انسان های کوچک هم که سال ها و قرن ها منتظر بوده ایم که مولای مهربانمان از سفر دور و دراز خود برگردد، گاهی بیشتر از خود او، چشممان به دست های پرسخاوت اوست که برایمان آب و فراوانی، سلامتی و مهربانی، شادمانی و خرّمی، امنیت و بندگی و خلاصه آبادانی و زندگی بیاورد.

در دعای عهد که مانیفست انتظار است می خوانیم: اللهمَ أَرِنِی الطَّلْعَه الرَّشِیدَه، وَالْغُرَّه الْحَمِیدَه،


برچسب ها: سوغاتی - مهربان - کوچک - روزنامه جوان - یکی از - مسافر - آورده
آخرین اخبار سرویس:

بهاریه

بهاریه