مطالب مرتبط:
سرایا القدس مرکز تجمع اشغالگران صهیونیست را هدف قرار داد
حماس : ادامه مذاکرات منوط به برقراری آتش بس دائمی و خروج اشغالگران از غزه است
شنیده شدن صدای انفجار در پایگاه اشغالگران آمریکایی در شرق سوریه
تخریب منزل شهید فلسطینی به دست اشغالگران/ شهادت یک جوان در کرانه باختری
تجاوز دوباره آمریکا و انگلیس به یمن/ شنیده شدن صدای انفجار در پایگاه اشغالگران آمریکایی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 بهمن 1402 ساعت 15:152024-02-08بين الملل

سرایا القدس، محل تجمع اشغالگران صهیونیست را هدف گرفت


سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از سرنگونی یک کوادکوپتر متعلق به رژیم صهیونیستی در شرق استان مرکزی نوار غزه خبر داد.

- سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از سرنگونی یک کوادکوپتر متعلق به رژیم صهیونیستی در شرق استان مرکزی نوار غزه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای یکی از مراکز استقرار نظامیان صهیونیست در غزه را با موشک هدایت شونده هدف قرار داد.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطین الیوم، سرایا القدس اعلام کرد با موشک هدایت شونده از نوع 107 محل تجمع نظامیان صهیونیست در غزه را هدف قرار داده است.

سرایا القدس در بیانیه خود تاکید کرد که مجاهدانش یک کوادکوپتر متعلق به رژیم صهیونیستی را در شرق استان مرکزی نوار غزه سرنگون کرده است.

در این بیانیه آمده است مجاهدان سرایا القدس در برخی از محورهای درگیری در شهر خان یونس، واقع در جنوب نوار غزه با سلاح تیربار و راکت های ضدزرهی وارد درگیری های شدیدی علیه نظامیان رژیم اشغالگر شده اند.

از سوی دیگر، گردان های مقاومت ملی فلسطین (نیروهای شهید عمر القاسم)، شاخه نظامی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین نیز اعلام کرد امروز پنجشنبه شهرک حولیت در غلاف غزه را هدف حمله راکتی قرار داده است.


برچسب ها: سرایا القدس - جنبش جهاد اسلامی فلسطین - جهاد اسلامی فلسطین - صهیونیست - جنبش جهاد اسلامی - رژیم صهیونیستی - القدس
آخرین اخبار سرویس:

سرایا القدس، محل تجمع اشغالگران صهیونیست را هدف گرفت

سرایا القدس، محل تجمع اشغالگران صهیونیست را هدف گرفت