مطالب مرتبط:
کشف 10 سکه اشکانی و 3 تندیس گلی در ورامین
پرونده کشف آثار باستانی در ورامین به کجا رسید؟
پرونده کشف آثار باستانی در ورامین به کجا رسید؟
اعطای تندیس زرین جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت به شرکت میدکو
اعطای تندیس بلورین جایزه ملی مدیریت منابع انسانی به بانک سپه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 13:452024-02-04سياسي

کشف 10 سکه اشکانی و 3 تندیس گلی در ورامین


رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری ورامین از ثبت 9 پرونده حفاری غیرمجاز در سطح شهرستان ورامین خبر داد و گفت: 10 سکه مربوط به دوره اشکانیان و 3 تندیس گلی نیز کشف شده که در نهایت این پرونده ها به دستگاه قضایی ارجاع داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم ، محمدرضا تاجیک در جمع خبرنگاران و در طرح نهضت اطلاع رسانی فرمانداری ویژه ورامین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 5 اقامتگاه در سطح شهر ورامین فعال هستند و در آینده نیز 4 اقامتگاه و 4 مجموعه گردشگری کشاورزی به ظرفیت های شهرستان اضافه خواهد شد.

وی افزود: 5 آژانس مسافرتی، موزه مردم شناسی و یک هتل در ورامین مجوز فعالیت دارند و از کسانی که موزه خصوصی خانگی دارند می خواهیم برای مجوز مجموعه خصوصی به اداره میراث فرهنگی شهرستان مراجعه کنند تا از تسهیلات آن بهره مند شوند.

رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان ورامین این شهرستان را شهر ملی شیشه و آبگینه معرفی کرد و گفت: 54 کارگاه و کارخانه شیشه و آبگینه با اشتغال 3 هزار نفر مستقیم و 2 هزار نفر غیرمستقیم در ورامین فعالیت دارند که محصولات آنها به 17 کشور آمریکایی، اروپایی و آسیایی صادر می شود.

  تاجیک با اشاره به اینکه ورامین به شهر ملی شیشه و آبگینه معرفی شده و دبیرخانه شیشه و آبگینه در ورامین راه اندازی شده گفت: دوره های فصلی صنایع دس


برچسب ها: اداره میراث فرهنگی - رییس اداره میراث فرهنگی - ورامین - میراث فرهنگی و گردشگری - شهرستان - میراث فرهنگی - شهرستان ورامین
آخرین اخبار سرویس:

کشف 10 سکه اشکانی و 3 تندیس گلی در ورامین

کشف 10 سکه اشکانی و 3 تندیس گلی در ورامین