مطالب مرتبط:
تولد 45 سالگی انقلاب اسلامی مبارک/ جشن سراسری ملت ایران |
فیلم| جشن تولد 45 سالگی انقلاب در قم
فارس نورافشانی چهل و پنجمین سالگی انقلاب در سنندج
شب روشن تهران در تولد انقلاب اسلامی ایران
باشگاه خبرنگاران توانا آغاز جشن 45 سالگی انقلاب اسلامی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 بهمن 1402 ساعت 14:202024-02-11سياسي

تولد 45 سالگی انقلاب در ملایر


امروز ملایر یکی از 1148 شهر سرزمین همیشه مقتدرم ایران سرافراز، میزبان مردمی غیرتمند و آزاده بود که جا پای قدم های پدران، مادران، برادران و خواهرانشان گذاشتند و حماسه ای خلق کردند به شکوهمندی قله های همیشه برافراشته دماوند و به پاکی قطره قطره خون جوانانی .

- ایسنا/همدان امروز ملایر یکی از 1148 شهر سرزمین همیشه مقتدرم ایران سرافراز، میزبان مردمی غیرتمند و آزاده بود که جا پای قدم های پدران، مادران، برادران و خواهرانشان گذاشتند و حماسه ای خلق کردند به شکوهمندی قله های همیشه برافراشته دماوند و به پاکی قطره قطره خون جوانانی که هر کدام درجه لیاقتی شدند و بر دوش سرزمین مادری می درخشند.

امروز و اینجا در ملایر زادگاه 1100 شهید قهرمان، 11 شهید خلبان حماسه ای خلق شد به عظمت و بزرگی سردارانی دلیر چون شهید حاج علی تاجوک، محسن فارسی، مصطفی طالبی، حاج رسول حیدری، شهید مدافع حرم حاج حیدر ابراهیم خانی و شهید مدافع امنیت شهید علی نظری.

حماسه ای که لحظه به لحظه آن را تمامی این شهدا از میدان امام تا میدان امام حسین(ع) رصد می کردند و آفرین می گفتند بر غیرت و جوانمردی مادران و خواهران و پدرانشان.

امروز نسل چهارم انقلاب که کم کم قد برافراشتند و نهالی نوپا شدند، پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را در دست گرفته و با افتخار جای پای قدم های نیاکانشان م


برچسب ها: ملایر - شهید - همیشه - سرزمین - قطره - حماسه - امروز
آخرین اخبار سرویس:

تولد 45 سالگی انقلاب در ملایر

تولد 45 سالگی انقلاب در ملایر