مطالب مرتبط:
نامه امیرعبداللهیان در پی اقدام تروریستی اخیر رژیم اسراییل در سوریه به گوترش
امیرعبداللهیان در پی اقدام تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی به گوترش نامه نوشت
نامه امیرعبداللهیان در پی اقدام تروریستی اخیر رژیم اسراییل در سوریه به گوترش
فیلم| حال و هوای خانواده های شهدای قمی حمله اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه
آصفری: رژیم صهیونیستی در دو جبهه شکست خورده است/ رژیم صهیونیستی با جنایت در سوریه، از جایی ضربه خواهد خورد که فکر آن را هم نخواهد کرد+ فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 08:402024-01-23بين الملل

تاکید امیرعبداللهیان بر توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی به سوریه


حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با «گی یر پدرسون»، فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه، در نیویورک دیدار و رایزنی کرد.

- حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با گی یر پدرسون ، فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه، در نیویورک دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبداللهیان در ملاقات با گیر پدرسون، فرستاده ویژه و نماینده دبیرکل سازمان ملل متحد در امور جمهوری عربی سوریه، از تلاشهای وی و سازمان ملل برای کمک به برقراری ثبات در سوریه ابراز خرسندی و حمایت کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت عزم جدی جامعه جهانی و همکاری کشورهای منطقه و نهادهای بین المللی برای مبارزه قاطع و موثر با پدیده شوم تروریسم، تاکید کرد.

امیرعبداللهیان همچنین در ادامه خواستار اهتمام جدی جامعه بین المللی برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه کشور سوریه و نقض تمامیت ارضی این کشور توسط این رژیم شد.

پدرسون نیز از نقش سازنده و مؤثر جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم و کمک به حل و فصل سیاسی بحران این کشور از جمله در روند آستانه تقدیر و تشکر کرد و بر ضرورت تداوم نقش آفرینی کشورمان در هرگونه ابتکار سیاسی تاکید کرد.


برچسب ها: امیرعبداللهیان - حسین امیرعبداللهیان - جمهوری اسلامی ایران - وزیر امور خارجه - سازمان ملل متحد - سازمان ملل - جمهوری اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

تاکید امیرعبداللهیان بر توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی به سوریه

تاکید امیرعبداللهیان بر توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی به سوریه