مطالب مرتبط:
چاشنی با طعم سرطان مرگبار!
کشف محموله سنگین قاچاق در جاده چالوس
آبنبات پرتقالی با دارچین، هل و گل محمدی یک آبنبات سالم و خوشمزه است! | طرز تهیه آبنبات دست ساز با طعم پرتقال و دارچین +ویدئو
رای قطعی پرونده قاچاق ارز در اشنویه صادر شد
سیب زمینی با طعم تریاک در میناب
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 08:052024-01-30حوادث

شیرخشک های با طعم قاچاق


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در پی توقیف یک دستگاه وانت نیسان از کشف 1020 قوطی شیر خشک خارجی قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال خبر داد.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در پی توقیف یک دستگاه وانت نیسان از کشف 1020 قوطی شیر خشک خارجی قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ حسین بدری اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان حین کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی در بازرسی از این وانت نیسان مقدار؛ 1020 قوطی شیر خشک خارجی قاچاق کشف کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان، ارزش ریالی شیرخشک های مکشوفه 10 میلیارد ریال برآورد شده که در این زمینه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و شیرخشک های مکشوفه نیز به سازمان غذا و دارو استان تحویل شد.

بدری با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، در اسرع وقت مراتب را با شماره 110 در میان بگذارند.


برچسب ها: پلیس امنیت اقتصادی - رییس پلیس امنیت اقتصادی - امنیت اقتصادی - رییس پلیس امنیت - استان زنجان - پلیس امنیت - وانت نیسان
آخرین اخبار سرویس:

شیرخشک های با طعم قاچاق

شیرخشک های با طعم قاچاق