مطالب مرتبط:
رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا: خواهان وخامت اوضاع در دریای سرخ نیستیم
ادعای رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا: خواهان وخامت اوضاع در دریای سرخ نیستیم
واشنگتن: هدف آمریکا تشدید تنش ها در دریای سرخ نیست
ارتش آمریکا مدعی عملیات جدید علیه ارتش یمن در دریای سرخ شد
ادعای کاخ سفید: خطرات دریای سرخ و چین برای اقتصاد آمریکا مهار شده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 11:402024-01-27بين الملل

رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا: خواهان تشدید تنش ها در دریای سرخ نیستیم


رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا در یک مصاحبه مدعی شد که هدف از حملات تلافی جویانه این کشور علیه یمن جلوگیری از درگیری و تشدید تنش ها در آینده است و واشنگتن خواهان وخامت اوضاع در دریای سرخ نیست.

- رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا: خواهان تشدید تنش ها در دریای سرخ نیستیم رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا در یک مصاحبه مدعی شد که هدف از حملات تلافی جویانه این کشور علیه یمن جلوگیری از درگیری و تشدید تنش ها در آینده است و واشنگتن خواهان وخامت اوضاع در دریای سرخ نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ژنرال چارلز براون، رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا در گفت وگو با شبکه اِی بی سی نیوز که مشروح آن قرار است روز یک شنبه منتشر شود، درباره حملات اخیر ایالات متحده و انگلیس به یمن به بهانه مقابله با حملات انصارالله به برخی کشتی های تجاری در دریای سرخ که مقصدشان سرزمین های اشغالی است، مدعی شد که هدف واشنگتن ایجاد بازدارندگی و جلوگیری از درگیری های بیشتر است و به دنبال تشدید تنش ها در دربای سرخ نیست.

وی در بخشی از این مصاحبه در پاسخ به سوالی درباره موضع برخی منتقدان مبنی بر اینکه دولت بایدن در برابر انصارالله و یا ایران که حامی آن است، به اندازه کافی سختگیر نیست گفت: من نیز می پرسم که آنها چه می خواهند؟ یک درگیری گسترده تر؟ آیا شما ما را در یک جنگ تمام عیار می خواهید؟ هدف ما


برچسب ها: رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا - ستاد مشترک ارتش آمریکا - ارتش آمریکا - ستاد مشترک - دریای سرخ - تشدید تنش - آمریکا
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا: خواهان تشدید تنش ها در دریای سرخ نیستیم

رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا: خواهان تشدید تنش ها در دریای سرخ نیستیم