مطالب مرتبط:
بیمارستان گاندی تهران آتش گرفت/ رییس بیمارستان: در حال تخلیه هستیم/ صداوسیما: در 2 طبقه آخر بیمارستان هنوز آتش شعله ور است، اما در طبقات دیگر آتش مهار شده/ آتش سوزی در نمای کامپوزیت از طبقات 12 تا 16 همچنان ادامه دارد / سخنگوی وزارت بهداشت: بیماران بدحال در حال انتقال به سایر مراکز درمان
آتش سوزی بیمارستان گاندی تهران مهار شد
آخرین تصویر از بیمارستان گاندی تهران پس از مهار آتش
فوری / بیمارستان گاندی تهران آتش گرفت! + فیلم
آتش سوزی در بیمارستان گاندی تهران + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 بهمن 1402 ساعت 21:152024-01-25حوادث

آتش بیمارستان گاندی تهران مهار شد


سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از مهار آتش در ساختمان بیمارستان گاندی تهران خبر دادو گفت: تابحال مورد مصدوم تا تلفات جانی اعلام نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در پی عملیات مهار آتش در بیمارستان گاندی تهران اظهار کرد: قسمت هتلینگ بیمارستان حدود 17 طبقه با نمای کامپوزیت است که این نما کاملا شعله ور بود و آتش به طبقات داخلی سرایت کرده بود و نماهای سوخته از بالا به پایین می ریخت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: هر آنکس در داخل مهانپذیر بیمارستان بود به سلامتی خارج شد و همزمان از ده دوازده ایستگاه نفرات به داخل ساختمان اصلی بیمارستان نفوذ کردند.

وی گفت: در هر طبقه ما افرادی را مستقر کردیم تا از نفوذ آتش به بیمارستان جلوگیری کنند که خوشبختانه از سرایت آتش به داخل ساختمان اصلی بیمارستان با وجود نفوذ دود جلوگیری شد.

ملکی افزود: تقریبا همه بیماران خارج شده اند و جستجوی مجدد همه اتاق ها با هماهنگی کادر درمان برای دسترسی به افراد باقی مانده احتمالی انجام می شود؛ اکنون بخش زیادی از اطفا آتش انجام شده و آتش تحت کنترل و مهار شده است اما کماکان عملیات ادامه دارد؛ تابحال مورد مصدوم تا تلفات جانی اعلام نشده است.


برچسب ها: بیمارستان - سخنگوی سازمان آتش نشانی - سازمان آتش نشانی - شهرداری تهران - تهران - آتش نشانی - شهرداری
آخرین اخبار سرویس:

آتش بیمارستان گاندی تهران مهار شد

آتش بیمارستان گاندی تهران مهار شد