مطالب مرتبط:
مخالفت آمریکا با پیشنهاد پوتین برای آتش بس در اوکراین
آمریکا پیشنهاد آتش بس پوتین در اوکراین را نپذیرفت
کرملین: پیشنهاد آتش بس پوتین به آمریکا صحت ندارد
کرملین گزارش مربوط به پیشنهاد آتش بس پوتین را رد کرد
کرملین پیشنهاد پوتین را رد کرد!/ آتش بس منتفی شد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 ساعت 20:502024-02-14بين الملل

مخالفت آمریکا با پیشنهاد آتش بس پوتین


هفتصد و هشتمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رییس جمهور این کشور می گذرد؛ تهاجمی که رویداد های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

- مخالفت آمریکا با پیشنهاد آتش بس پوتین  خبرگزاری رویترز به نقل از چند منبع مختلف روسی مدعی ارائه پیشنهاد آتش بس در جنگ با اوکراین از سوی ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه به مقامات آمریکایی و رد آن از سوی واشنگتن شد.

 رویترز ادعا کرد که سه منبع روسی آگاه به این خبرگزاری گفتند که پیشنهاد ارائه شده از سوی پوتین برای برقرای آتش بس میان روسیه و اوکراین که توسط برخی واسطه ها به اطلاع مقامات ایالات متحده رسیده بود، از سوی آنها رد شده است.

این منابع روسی در گفت وگو با رویترز مدعی شدند که پوتین در سال 2023 از طریق چندین واسطه از جمله از طریق شرکای عرب مسکو در خاورمیانه و دیگران، پیام هایی را به صورت علنی و خصوصی به واشنگتن ارسال کرده که نشان می داد او آماده است موضوع آتش بس در اوکراین را بررسی کند.

این منابع روسی با ادعای اینکه پوتین پیشنهاد توقف درگیری در خطوط کنونی جبهه های جنگ را داشت، تاکید کردند: رییس جمهور روسیه تمایلی به واگذاری هیچ یک از سرزمین های اوکراین که در حال حاضر تحت تصرف ارتش روسی


برچسب ها: پوتین - روسی - پیشنهاد - ولادیمیر پوتین - آتش بس - اوکراین - روسیه
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت آمریکا با پیشنهاد آتش بس پوتین

مخالفت آمریکا با پیشنهاد آتش بس پوتین