مطالب مرتبط:
تغییر اقلیم تهدیدی برای تمدن بشریت
تغییر اقلیم تهدیدی برای تمدن بشریت
هفتمین کنفرانس بین المللی تغییر اقلیم
هفتمین کنفرانس بین المللی تغییر اقلیم
سیل های ناگهانی و طوفان های گرد و خاک مهر تایید بر تغییر اقلیم است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 10:352024-01-30بين الملل

تغییر اقلیم تهدیدی برای تمدن بشریت


رییس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور گفت: پیامدهای منفی تغییر اقلیم در رتبه نخست 10 عامل تهدیدآمیز بشر در قرن 21 نظیر فقر، سلاح های هسته ای، کمبود غذا و .

- رییس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور گفت: پیامدهای منفی تغییر اقلیم در رتبه نخست 10 عامل تهدیدآمیز بشر در قرن 21 نظیر فقر، سلاح های هسته ای، کمبود غذا و .

قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مهدی رهنما در حاشیه هفتمین کنفرانس بین المللی تغییر اقلیم در تهران اظهارکرد: تغییر اقلیم در بسیاری از کشورها پیامدها و آثار زیانباری داشته است که ایران نیز از آن ها مستثنی نیست.

وی افزود: از مهم ترین آثار منفی تغییر اقلیم در ایران می توان به افزایش وقوع بلایای جوی و اقلیمی مانند سیل، خشکسالی، طوفان های گرد و خاک، موج های گرمایی، موج های سرمایی، کاهش منابع ذخایر برف و.

اشاره کرد.

دبیر علمی هفتمین کنفرانس بین المللی تغییر اقلیم ادامه داد: اکنون ایران وارد چهارمین سال متوالی خشکسالی شده است که اثر آن را می توان در کاهش ذخایر آبی پشت سدها، افزایش رخداد طوفان های گردوخاک در کشور و کاهش کیفیت هوا در بسیاری از شهرهای کشور مشاهده کرد.

رهنما تصریح کرد: پیامدهای تغییر اقلیم مشکلات زیادی برای بخش های مختلف کشور ایجاد کرده است که یکی از راه های چیره شدن بر این مشکلات، استفاده از ظرفیت های علمی برای موا


برچسب ها: تغییر اقلیم - اقلیم - تغییر - کنفرانس بین المللی - پیامدها - بین المللی - رتبه نخست
آخرین اخبار سرویس:

تغییر اقلیم تهدیدی برای تمدن بشریت

تغییر اقلیم تهدیدی برای تمدن بشریت