مطالب مرتبط:
امام جمعه اصفهان: «آبروی افراد»، خطِ قرمزِ رقابت های انتخاباتی است
عبور جمهوری خواهان از منافع ملی در راستای اهداف انتخاباتی دونالد ترامپ/ کشمکش ادامه دار بایدن و ترامپ بر سر مسئله مهاجرت
دادستان همدان: تخریب نامزدهای انتخاباتی رقیب، جرم است
برگزاری تریبون آزاد در سطح شهر مشهد برای افزایش مشارکت انتخاباتی
بحران مرزی و مقابله با روسیه ؛ دو موضوع داغ انتخاباتی در آمریکا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 21:052024-02-07سياسي

رقابت انتخاباتی باید در برنامه ها و راهبردها رقم بخورد


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: رقابت انتخاباتی باید در برنامه ها و راهبردها اتفاق بیفتد و افکار عمومی را به خود جلب کند و ضمن جذب، آنها را اغنا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سردار محسن کریمی عصر امروز در نشست تبیینی انتخابات در اراک اظهار کرد:  مقام معظم رهبری چهار راهبرد در خصوص موضوع انتخابات فرمودند که یکی از آنها راهبرد امنیت است.

وی تصریح کرد: امنیت یک موضوع عمومی است، شاید برخی گمان کنند امنیت تنها مرتبط با نیروهای مسلح و امنیتی است، نه این تنها یک بخش از آن است چرا که در صورت تهدید امنیت همه جامعه مورد تهاجم و حمله قرار می گیرند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود:راهبرد سلامت نیز یکی از راهبردهای مورد تاکید مقام معظم رهبری است؛ یک بخش از راهبرد سلامت برعهده برگزار کنندگان انتخابات است و بخشی هم برعهده نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنها، که همه باید تلاش کنند سلامت در انتخابات تامین شود.

سردار کریمی گفت: اگر همه ما مسئله رای دادن را به عنوان یک مسئله ارزشی ببینیم هیچ زمانی به خود اجازه نمی دهیم به آن خیانت بکنیم.

وی تصریح کرد: تخریب کاندیداها یکی از موضوعاتی است که باید از آن دوری کنیم؛ باید رعایت انصاف را داشت؛ نباید هر موضوعی را یکطرفه قضاوت کنیم و باید رعایت اخلاق را داشته باشیم.


برچسب ها: انتخابات - سپاه روح الله استان مرکزی - راهبرد - فرمانده سپاه روح الله - مقام معظم رهبری - انتخاباتی - امنیت
آخرین اخبار سرویس:

رقابت انتخاباتی باید در برنامه ها و راهبردها رقم بخورد

رقابت انتخاباتی باید در برنامه ها و راهبردها رقم بخورد