مطالب مرتبط:
اعتراف وزیر دفاع سابق انگلیس به قدرت نظامی یمن
عبور کشتی های باری از دریای سرخ 30 درصد کاهش یافت
ویدئو +عقبگرد اروپا از اقدام نظامی در دریای سرخ
ماموریت جنگی اروپا در دریای سرخ؟ / پاسخ بورل به یک ابهام مهم+ فیلم
حمله به کشتی آمریکایی در دریای سرخ
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 02:102024-01-31بين الملل

گفتگوی مشاور امنیتی بایدن با وزیر دفاع انگلیس درباره دریای سرخ


مشاور امنیت ملی کاخ سفید بامداد پنجشنبه در دیدار با وزیر دفاع انگلیس درباره تحولات امنیتی در غرب آسیا و دریای سرخ گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید بامداد پنجشنبه با گرانت شاپس وزیر دفاع انگلیس دیدار و درباره تحولات امنیتی در غرب آسیا و دریای سرخ گفتگو کرد.

طبق بیانیه کاخ سفید، دو طرف ضمن تکرار حمایت از حملات رژیم صهیونیستی به غزه به بهانه دفاع از خود، بر لزوم آزادی اسرای صهیونیست تاکید کردند.

در این بیانیه آمده است که جلوگیری از شعله ور شدن درگیری منطقه ای در غرب آسیا و دفاع در برابر حملات ارتش یمن به کشتی های صهیونیستی در دریای سرخ، بخشی از طیف گسترده موضوعاتی بود که سالیوان و شاپس درباره آن صحبت کردند.

کاخ سفید همچنین مدعی شد که دو طرف از تلاش ها برای رفع بحران انسانی در نوار غزه و افزایش کمک های بشردوستانه ورودی به این منطقه حمایت کردند.

بر این اساس، مشاور امنیت ملی کاخ سفید و وزیر دفاع انگلیس بار دیگر بر تداوم حمایت از اوکراین در جنگ با روسیه تاکید کردند.

پیش از این، وبگاه آکسیوس گزارش داده بود که ران دِرمِر وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی نیز روز چهارشنبه به آمریکا می رود تا درباره روند جنگ غزه و طرح های تل آویو برای زمان بعد از جنگ گفتگو کند.


برچسب ها: وزیر دفاع انگلیس - مشاور امنیت ملی کاخ سفید - دریای سرخ - کاخ سفید - مشاور امنیت ملی - وزیر دفاع - حملات رژیم صهیونیستی به غزه
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی مشاور امنیتی بایدن با وزیر دفاع انگلیس درباره دریای سرخ

گفتگوی مشاور امنیتی بایدن با وزیر دفاع انگلیس درباره دریای سرخ