مطالب مرتبط:
یوم الله 22 بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز جمهوری اسلامی ایران است
22 بهمن، روز نمایش وحدت مردم همیشه سرافراز جمهوری اسلامی ایران است
ایران؛ آماده برای چهل وپنجمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی | جزییات برنامه های 22 بهمن 1402
بیانیه سپاه به مناسبت 22 بهمن: بد خواهان نظام تغییر ماهیت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را هدف گذاری کرده اند / ایران در 45 سالگی انقلاب، در عرصه های مختلف میان 20 کشور نخست دنیا قرار گرفته است
دعوت ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 20:502024-02-10سياسي

22 بهمن روز اعلام وفاداری مردم ایران به انقلاب اسلامی است


مردم ما در همه این سال ها با نگاه تحلیلی به دشمنی ها و اثر پذیری رسانه ای آن ها نداشتند و حضورشان ثابت خواهد کرد پشتوانه انقلاب و نظامشان خواهند بود.

- ایسنا/اصفهان مردم ما در همه این سال ها با نگاه تحلیلی به دشمنی ها و اثر پذیری رسانه ای آن ها نداشتند و حضورشان ثابت خواهد کرد پشتوانه انقلاب و نظامشان خواهند بود.

حجت الاسلام دهشیری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه دشمن همیشه تلاش کرده صحنه های مهم خلوت دیده شود و امسال این توجه بیشتر از گذشته شده است می طلبد همشهریان گرامی همپای با سایر هم میهنان در روز 22 بهمن که چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است در میدان مبارزه با تبلیغات دشمن حضور دشمن کوبی داشته باشند.

وی افزود: امسال با توجه به اینکه روز 22 بهمن راهپیمایی بزرگ داریم، چند روز دیگر هم یک انتخابات بزرگ برگزار می شود که می طلبد با گام های استوار در میدان اول که 22 بهمن است حضور داشته باشیم و به یاری خدا 11 اسفند پای صندوق های رای حضور چشمگیرتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: در بسیاری از موارد این مردم بودند که مسئولین را به دنبال خودشان کشاندند و جهت می دهند، علیرغم اینکه مشکلات و کمبودهایی است و گاها دستبردهایی به اموال عمومی برده می شود و مردم از این موضوع گلایه مند هستند، اما انتظار می رود تلاش مسئولین ب


برچسب ها: انقلاب اسلامی - انقلاب - دشمن - پیروزی انقلاب اسلامی - 22 بهمن - رسانه ای - پشتوانه
آخرین اخبار سرویس:

22 بهمن روز اعلام وفاداری مردم ایران به انقلاب اسلامی است

22 بهمن روز اعلام وفاداری مردم ایران به انقلاب اسلامی است