مطالب مرتبط:
تهدید آمریکا به وتوی قطعنامه آتش بس در غزه |
بر اساس فرمان چهار ماده ای شورای عالی یمن، آمریکا و انگلیس 2 دشمن اعلام شدند
شورای عالی سیاسی یمن، آمریکا و انگلیس را 2 کشور متخاصم اعلام کرد
کنترل دارایی های استراتژیک آمریکا در فناوری هسته ای، امنیت سایبری و هوش مصنوعی در اختیار دوحه قرار گرفته / قطری ها ممکن تست این فناوری ها را در اختیار ایران قرار بگذارند
شورای امنیت سازمان ملل پس از دوحه درباره افغانستان نشست برگزار می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1402 ساعت 22:252024-02-19بين الملل

آمریکا پیش نویس قطعنامه به شورای امنیت ارائه کرد


رویترز گزارش کرد آمریکا پیش نویس قطعنامه ای را به شورای امنیت پیشنهاد کرده که در آن بر «حمایت از آتش بس موقت در غزه در اسرع وقت» تاکید شده است.

- رویترز گزارش کرد آمریکا پیش نویس قطعنامه ای را به شورای امنیت پیشنهاد کرده که در آن بر حمایت از آتش بس موقت در غزه در اسرع وقت تاکید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که ایالات متحده آمریکا در چندین نوبت برای جلوگیری از برقراری آتش بس در نوار غزه، از حق وتو در سازمان ملل استفاده کرده است، رویترز گزارش کرد این کشور پیش نویس قطعنامه ای را به شورای امنیت پیشنهاد کرده که در آن بر حمایت از آتش بس موقت در غزه در اسرع وقت تاکید شده است.

رویترز گزارش کرد آمریکا در این پیش نویس مدعی شده در شرایط فعلی هرگونه حمله گسترده زمینی به رفح، آسیب بیشتری به غیرنظامیان وارد می کند و ممکن است منجر به آواره شدن آنها به کشورهای همسایه شود.

در این پیش نویس آمده است چنین اقدامی پیامدهای جدی برای صلح و امنیت منطقه ای خواهد داشت و بنابراین بر لزوم انجام نشدن چنین حمله زمینی بزرگ در شرایط کنونی باید تاکید شود .

هنوز مشخص نیست که این پیش نویس چه زمانی به رای گذاشته می شود.

ایالات متحده آمریکا این پیش نویس را پس از آن ارائه کرد که الجزایر از شورای امنیت خواست فردا سه شنبه قطعنامه پیشنهادی این کشور مبنی بر آتش بس ب


برچسب ها: شورای امنیت - آمریکا - قطعنامه - گزارش - رویترز - نویس - آتش بس
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا پیش نویس قطعنامه به شورای امنیت ارائه کرد

آمریکا پیش نویس قطعنامه به شورای امنیت ارائه کرد