معطل کردن راننده ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت شده در مرکز تماس تپسیشرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در تاکسی های اینترنتی» ضمن ارائه موارد شکایت و نارضایتی در سفرهای درون شهری، برای اولین بار معضلات این حوزه را شفاف و نحوه مواجهه خود در راستای بهبود تعامل مسافران و راننده ها را تشریح کرد. - شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام رفتار سفر کاربران در تاکسی های اینترنتی ضمن ارائه موارد شکایت و نارضایتی در سفرهای درون شهری، برای اولین بار معضلات این حوزه را شفاف و نحوه مواجهه خود در راستای بهبود تعامل مسافران و راننده ها را تشریح کرد. با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت. شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام رفتار سفر کاربران در تاکسی های اینترنتی ضمن ارائه موارد نارضایتی در سفرهای درون شهری، برای اولین بار معضلات این حوزه را شفاف و نحوه مواجهه خود در راستای بهبود تعامل مسافران و راننده ها را تشریح کرد. این شرکت اعلام کرده که داده های گزارشش از حاصل جمع تماس های کاربران با مرکز تماس و نظرسنجی پایان هر سفر به دست آمده است. گزارش تپسی بازه زمانی 6 ماهه تیر تا آذر 1402 را شامل می شود و نکات قابل تامل بسیاری را در خود جای داده است. برچسب ها: تاکسی های اینترنتی - اینترنتی - انتشار - نارضایتی - راننده - کاربران - مسافران |
آخرین اخبار سرویس: |