مطالب مرتبط:
دغدغه بی آبی 100 خانوار روستای «تنب سیک» بندرلنگه پایان یافت
پایان دغدغه بی آبی 100 خانوار روستای «تنب سیک» بندرلنگه
حجم آب دریاچه ارومیه به یک میلیارد و 400 میلیون مترمکعب رسید |
6 هزار و 400 میلیارد ریال، ارزش تخلفات اصناف در خراسان رضوی است
فوری/ شارژ یارانه نقدی یک میلیون 400 هزار تومانی برای دهک های 1 تا 5 از امشب
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 12:502024-02-26اقتصادي

مشکل چندین ساله 400 نفر از مردم روستای «تنب سیک» حل شد


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به بهره برداری از پروژه آرسانی به روستای «تنب سیک» از توابع شهرستان بندرلنگه، گفت: مشکل چندین ساله 400 نفر از مردم روستای «تنب سیک» در رابطه با تامین پایدار آب شرب حل شد.

- ایسنا/هرمزگان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به بهره برداری از پروژه آرسانی به روستای تنب سیک از توابع شهرستان بندرلنگه، گفت: مشکل چندین ساله 400 نفر از مردم روستای تنب سیک در رابطه با تامین پایدار آب شرب حل شد.

عبدالحمید حمزه پور امروز (هفتم اسفندماه)، در جریان بازدید از طرح جهاد آبرسانی به روستای تنب سیک شهرستان بندرلنگه، با اشاره به پایان یافتن مشکل بی آبی 100 خانوار روستای تنب سیک از توابع شهرستان بندرلنگه، اظهار کرد: تامین آب شرب روستای تنب سیک با همکاری قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی(ع) نیروی دریایی سپاه در کمترین زمان به بهره برداری رسید.

وی با بیان این نکته که این پروژه در قالب جهاد آب رسانی به سرانجام رسید، عنوان کرد: برای بهره برداری از این پروژه یک مخزن 100 متر مکعبی، هفت حوضچه شیرآلات و 5500 متر لوله گذاری خط انتقال صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، با اشاره به جمعیت 100 خانواری و 400 نفری این روستا، اظهار کرد: مردم روستای تنب سیک مدت زیادی بود که با چالش تامین آب شرب روبرو بودن


برچسب ها: تنب سیک - روستای - مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب - شرکت آب و فاضلاب هرمزگان - آب و فاضلاب هرمزگان - بهره برداری - شرکت آب و فاضلاب
آخرین اخبار سرویس:

مشکل چندین ساله 400 نفر از مردم روستای «تنب سیک» حل شد

مشکل چندین ساله 400 نفر از مردم روستای «تنب سیک» حل شد