مطالب مرتبط:
یک خبر پرسپولیسی / زمان تست پزشکی بیرانوند مشخص شد
رلوو تکذیب کرد: ام باپه با رئال مادرید قرارداد نبسته است
خبر فوری برای یارانه بگیران متقاضی وام یارانه
همه چیز درخصوص امباپه و رئال تکذیب شد!
عکس| بدترین خبر برای پرسپولیس و اوسمار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1402 ساعت 04:452024-02-20پزشكي

تکذیب خبر فروش صندلی های رشته های پزشکی


هموطنان و والدین عزیز، فریب تبلیغات موهوم و غیر واقعی در خصوص فروش صندلی رشته های پزشکی را نخورند و موارد مرتبط را به مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت گزارش کنند.

- مراقب باشید فریب تبلیغات موهوم و غیر واقعی در خصوص فروش صندلی رشته های پزشکی را نخورید؛ پذیرش در رشته های علوم پزشکی فقط از طریق کنکور ممکن است!به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، این موضوعی است که چندی پیش معاونت آموزش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور اطلاعیه ای بر آن تاکید کرد تا شاید سدراه سودجویانی شود که با این عناوین مبالغی از مردم دریافت می کنند و به کلاهبرداری در این زمینه مشغول هستند.

مجموعه هایی که به رغم صدور این اطلاعیه، نه کسی مانع از فعالیت شان شده و نه مراجعه به آنها متوقف شده است! این را می شود از سخنان روز گذشته دکتر ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت دریافت که تاکید کرد: عده ای سودجو با عنوان شرکت و دانشگاه خصوصی داخلی و یا خارجی مدعی اخذ مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای جذب دانشجو خارج از مسیر کنکور سراسری و اخذ شهریه هستند که صحت نداشته و تحت پیگرد حقوقی و قانونی قرار گرفته اند.

وی افزود: ارزشیابی مدارک دانشجویان ایرانی خارج از کشور در رشته های علوم پزشکی هم فقط در اختیار معاونت آموزشی وزارت متبوع بوده و به هیچ شرکت، سازمان


برچسب ها: وزارت بهداشت - پزشکی - معاون آموزشی وزارت بهداشت - آموزش - بهداشت - رشته های علوم پزشکی - درمان و آموزش پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب خبر فروش صندلی های رشته های پزشکی

تکذیب خبر فروش صندلی های رشته های پزشکی