مطالب مرتبط:
مجلس باید از ابزار نظارت برای پیشرفت امور کشور استفاده کند
بهره گیری از ظرفیت های سواحل مَکُران مشکلات بلوچستان را حل می کند
حل مشکلات کشور با بروز رسانی قوانین
بخش خصوصی توانایی ساخت مسکن در کشور را ندارد؟
ظرفیت نیروگاهی کشور از 92 هزار مگاوات عبور کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 09:002024-02-26سياسي

استفاده درست از ظرفیت های کشور بخش بزرگی از مشکلات کنونی را مرتفع می کند


داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه گفت: ظرفیت های بزرگی در اقتصاد کشور داریم که استفاده صحیح از آنها می تواند به رفع بسیاری از مشکلات کنونی از جمله کاهش تورم و بیکاری کمک کند.

- ایسنا/کرمانشاه داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه گفت: ظرفیت های بزرگی در اقتصاد کشور داریم که استفاده صحیح از آنها می تواند به رفع بسیاری از مشکلات کنونی از جمله کاهش تورم و بیکاری کمک کند.

محمدرضا دادگر در گفت و گو با ایسنا، ابتدا به چالش های مهم اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: تورم از مهمترین مشکلات اقتصادی کنونی ایران است که از عوامل متعددی و از جمله تحریم ها نشات می گیرد.

3 چالش مهم اقتصاد کشور وی گفت: در کنار تحریم ها، بخشی از تورم موجود هم به مدیریت های ناکارآمد مربوط است، زیرا ما ظرفیت های بزرگی در اقتصاد کشور داریم که استفاده صحیح از آنها می تواند به رفع بسیاری از مشکلات کنونی اقتصادی و از جمله کاهش تورم کمک کند.

دادگر بالا بودن نرح بیکاری را دیگر چالش اقتصادی کشور دانست و گفت: برای رفع بیکاری نیز باید ظرفیت های بالقوه فراوانی که در کشور وجود دارد را فعال کنیم.

قطعا ظرفیت های کشور ما در حوزه اقتصاد به اندازه ای است که بکارگیری آنها بتواند بخش بزرگی از مشکل بیکاری ما را مرتفع کند.


برچسب ها: اقتصاد کشور - انتخابات مجلس شورای اسلامی - اقتصاد - مجلس شورای اسلامی - داوطلب انتخابات - استفاده - انتخابات مجلس
آخرین اخبار سرویس:

استفاده درست از ظرفیت های کشور بخش بزرگی از مشکلات کنونی را مرتفع می کند

استفاده درست از ظرفیت های کشور بخش بزرگی از مشکلات کنونی را مرتفع می کند