مطالب مرتبط:
وزیر علوم: اقدام ناوگروه 86 یک تحول جدی در علم و دانش کشور هست که دانشگاه ها باید به آن توجه کنند/ باید در کتب درسی به آن اشاره شود
افت 60 درصدی رتبه ایران در آزمون پرلز در 20 سال گذشته/ توانایی درک مطلب دانش آموزان ایرانی کم است
کانون های فرهنگی و تربیتی در تربیت دانش آموزان موثر هستند
تصاویر/ همایش دختران مهدوی ویژه دانش آموزان ارومیه
همایش دانش آموزان رأی اولی در شهرستان آوج برگزار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1402 ساعت 11:002024-02-20اجتماعي

کتب درسی دانش آموزان استثنایی نیازمند تامل و بازنگری


رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: برنامه درسی که متناسب با عبارت «آموزش با نیازهای ویژه » باشد نداریم؛ این موضوع نیازمند تامل و بازنگری هم در برنامه درسی هم در کتاب های درسی است.

- رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: برنامه درسی که متناسب با عبارت آموزش با نیازهای ویژه باشد نداریم؛ این موضوع نیازمند تامل و بازنگری هم در برنامه درسی هم در کتاب های درسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الله الماسی در نخستین همایش بین المللی تعلیم و تربیت کودکان با نیازهای ویژه که صبح امروز در دانشگاه تهران برگزار شد افزود: برای آنکه خروجی آموزش و پرورش استثنایی یک فرد رشد یافته باشد که بتواند نیاز خود را در جامعه رفع و جایگاه واقعی خود را بدست آورد باید برنامه درسی را هدف قرار دهیم تا بفهمیم فرد تربیت شده کیست و چه ویژگی ها و تفاوت هایی دارد.

وی به رویکرد مهارت محوری که در دستور کار آموزش و پرورش استثنایی قرار دارد اشاره کرد و افزود: تعاملاتی با فنی و حرفه ای انجام شده چرا که مهارت های مورد نیاز برای این دانش آموزان باید متناسب با وضعیت آنها باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همچنین علی محبی رییس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش و رییس اولین همایش تعلیم و تربیت کودکان با نیازهای ویژه با تاکید بر برنامه درسی گفت: بیش از 500 مقاله به دبیرخانه هما


برچسب ها: آموزش و پرورش استثنایی - برنامه درسی - سازمان آموزش و پرورش - آموزش و پرورش - استثنایی - برنامه - نیاز
آخرین اخبار سرویس:

کتب درسی دانش آموزان استثنایی نیازمند تامل و بازنگری

کتب درسی دانش آموزان استثنایی نیازمند تامل و بازنگری