مطالب مرتبط:
حضور 39 کشور از سراسر جهان در جشنواره مدرسه
39 کشور از سراسر جهان در جشنواره مدرسه حضور دارند
حضور 39 کشور از سراسر جهان در جشنواره مدرسه
پایان جشنواره های هنری مدرسه/ ارسال بیش از 20 هزار اثر
بررسی سهم کشور های جهان در تولید ذرت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1402 ساعت 10:202024-03-04سياسي

حضور 39 کشور از سراسر جهان در جشنواره مدرسه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امیرحسین اخوین دبیر جشنواره مدرسه با اشاره به برگزاری آیین پایانی نهمین دوره این جشنواره در روز های 16 الی 19 اسفند ماه در محل حوزه هنری انقلاب اسلامی، - دبیر جشنواره های هنری مدرسه از آیین پایانی نهمین دوره این رویداد در روز های 16 الی 19 اسفند ماه در مرکز حوزه هنری خبر داد و گفت؛ 39 کشور از سراسر جهان در این دوره از جشنواره مشارکت داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امیرحسین اخوین دبیر جشنواره مدرسه با اشاره به برگزاری آیین پایانی نهمین دوره این جشنواره در روز های 16 الی 19 اسفند ماه در محل حوزه هنری انقلاب اسلامی، اظهار داشت؛ جشنواره های هنری مدرسه، با هدف استعدادیابی و پرورش توانایی های دانش آموزان مستعد در مقاطع متوسطه اول، دوم و هنرستان در رقابت با دانش آموزان دیگر کشور ها به صورت بین المللی برگزار می شود.

وی افزود: افتتاحیه آیین پایانی در روز 16 اسفند ماه، با اعطای جوایز و نشان ویژه برگزیدگی جشنواره عکس و گرافیک مدرسه که در بخش عکاسی شامل: داستانی، معماری، تبلیغاتی و طبیعت و در بخش گرافیک شامل: لوگو، پوستر و نقاشی دیجیتال همراه خواهد بود.

اخوین ادامه داد: اختتامیه آیین پایانی نیز در روز 19 اسفند ماه و با اعلام برگزیدگان جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه در بخش اصل


برچسب ها: جشنواره - برگزار - برگزاری - حوزه هنری - مدرسه - دانش آموزان - هنری
آخرین اخبار سرویس:

حضور 39 کشور از سراسر جهان در جشنواره مدرسه

حضور 39 کشور از سراسر جهان در جشنواره مدرسه