مطالب مرتبط:
خزعلی عازم نیویورک شد
خزعلی عازم نیویورک شد
خزعلی عازم نیویورک شد
معاون رییس جمهور ایران در امور زنان و خانواده وارد نیویورک شد + فیلم
ورود معاون امور زنان رییس جمهوری ایران به نیویورک
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1402 ساعت 19:552024-03-10بين الملل

انسیه خزعلی وارد نیویورک شد


شصت و هشتمین نشست کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد از 11 تا 22 ماه مارس جاری میلادی در مقر سازمان ملل متحد در شهر نیویورک برگزار می شود.

- انسیه خزعلی معاون رییس جمهور اسلامی ایران در  امور خانواده و زنان برای شرکت در شصت و هشتمین کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد، روز یکشنبه به وقت محلی  وارد نیویورک شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، شصت و هشتمین نشست کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد از 11 تا 22 ماه مارس جاری میلادی در مقر سازمان ملل متحد در شهر نیویورک برگزار می شود.

  خانم انسیه خزعلی معاون رییس جمهور اسلامی ایران در امور زنان و خانواده روز یکشنبه به وقت محلی در صدر هیاتی رسمی وارد فرودگاه جان اف کندی نیویورک شد و مورد استقبال زهرا ارشادی سفیر و معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل قرار گرفت.

  معاون رییس جمهور اسلامی ایران که برای شرکت در شصت و هشتمین نشست کمیسیون مقام زن سازمان ملل شرکت کرده است، علاوه بر سخنرانی در نشست های عالی رتبه، در نشست جمهوری اسلامی ایران با عنوان توانمندسازی زنان، توان افزایی خانواده، توسعه جامعه به عنوان سخنران اصلی به اعلام مواضع رسمی جمهوری اسلامی ایران خواهد پرداخت.

  نشست های سالانه کمیسیون مقام زن (CSW)، بزرگترین گردهمایی سازمان ملل متحد در موضوعات مرتبط با زنان و توانمندسازی آنان است که امسال از 11 تا 22 ما


برچسب ها: سازمان ملل متحد - سازمان ملل - معاون رییس جمهور - سازمان - نیویورک - انسیه خزعلی - رییس جمهور
آخرین اخبار سرویس:

انسیه خزعلی وارد نیویورک شد

انسیه خزعلی وارد نیویورک شد