مطالب مرتبط:
رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور: راه مطالبه گری قهر با صندوق رای نیست
قهر با صندوق رای یعنی تداوم وضع موجود / افراد ضعیف وارد مجلس شوند شرایط بدتر می شود
حضور همگانی پای صندوق های رای باعث ناکامی دشمنان است
سردار طلایی نیک: حضور در پای صندوق های رای را یک رزم سیاسی می دانیم/ حضور گسترده مردم همواره قدرت ساز بوده است
همتی: با صندوق رای قهر نکنیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 10:502024-02-27سياسي

عارف: راه برون رفت از شرایط فعلی صندوق رای است


رییس بنیاد امید ایرانیان با صدور پیامی به مناسبت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد کرد: صندوق رای در یک انتخابات رقابتی می تواند مبداء تحولات شگرف در جامعه شود و راه برون رفت از شرایط فعلی نیز از این طریق ممکن است.

- رییس بنیاد امید ایرانیان با صدور پیامی به مناسبت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد کرد: صندوق رای در یک انتخابات رقابتی می تواند مبداء تحولات شگرف در جامعه شود و راه برون رفت از شرایط فعلی نیز از این طریق ممکن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در خلاصه ای از متن پیام محمدرضا عارف می خوانیم: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حالی قرار است روز 11 اسفند برگزار شود که مجلس به عنوان یک نهاد تاثیر گذار در ساختار نظام جمهوری اسلامی قرار بود در راس امور باشد اما آیا مجالسی که در بعد از انقلاب اسلامی تشکیل شدند واقعا در راس امور بودند؟ وی معتقد است: با یک نگاه منصفانه غیر از معدود مجالس تشکیل شده در ادوار مختلف نمی توان تمامی مجالس را در طراز ملت ایران و در راس امور دانست که بی تردید یکی از دلایل آن عدم حضور چهره های مجرب و دغدغه مند در مجلس می باشد.

وی مدعی است: مانند انتخابات های گذشته جریان اصلاحات با محدودیت های مختلف از جمله رد صلاحیت تعدادی از چهره های موجه خود و هزینه مواجه شد


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - رییس بنیاد امید ایرانیان - انتخابات - بنیاد امید ایرانیان - شورای اسلامی - اسلامی - صندوق رای
آخرین اخبار سرویس:

عارف: راه برون رفت از شرایط فعلی صندوق رای است

عارف: راه برون رفت از شرایط فعلی صندوق رای است