مطالب مرتبط:
موج جدید بارش ها از هفته آینده نیمه شمالی و غرب کشور را در برمی گیرد
پویش کاشت بذر در خمین + فیلم
سال آینده 1000مشاور درآموزش و پرورش استخدام می شوند
یادمان شهدای نوجوان شهرستان رامسردرکانون پرورش فکری رامسررونمایی شد
اگر روند فعلی ادامه یابد سال 1405 بحرانی از انرژی کشور را در برمی گیرد / سال 96 همین موقع 4 میلیون بشکه نفت تولید داشتیم و صادرکننده بنزین بودیم، الان واردکننده بنزین هستیم / به آینده انرژی کشور امیدوار نیستم / تهی شدن از افراد کاردان و متخصص و سیاسی شدن وزارت نفت، عمده دلیل این وضعیت است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1402 ساعت 17:202024-02-20سياسي

وظیفه کانون پرورش فکری کودکان کاشت بذر ایمان در دل آینده سازان کشور است


تولیت آستان قدس رضوی از مهمترین وظایف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را کاشت بذر ایمان در دل آینده سازان کشور دانست.

- ایسنا/خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی از مهمترین وظایف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را کاشت بذر ایمان در دل آینده سازان کشور دانست.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار مدیرعامل و مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور، طی سخنانی به اهمیت این کانون در هویت سازی و تربیت فکری، ایمانی و رفتاری کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان کشور اشاره و اظهار کرد: هدایت انسان ها از عالی ترین توفیقات و ارزشمندترین اعمالی بوده که خداوند آن را رسالت اصلی پیامبران الهی قرار داد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وظیفه هدایت و کاشت بذر ایمان در دل آینده سازان کشور بزرگ ایران برعهده دارد.

وی با اشاره به روایت عَلَیکَ بِالأْحداثِ فَإنَّهُم أسرَعُ إلی کُلِّ خَیرٍ؛ نوجوانان را دریاب، که این گروه در پذیرش هرخوبی بیشتر شتاب می کنند از امام صادق(ع)، گفت: استعداد و پذیرش خوبی‎ها، در کودکان، نوجوانان و جوانان بالا است، از این رو باید دین و ایمان را به مسئله آنان تبدیل کرد؛ به طوریکه نسل آینده کشور برای پذیرش توحید، دین و ایمان احساس تشنگی و نیاز کند.


برچسب ها: کانون پرورش فکری کودکان - کودکان و نوجوانان - کانون پرورش فکری - آینده سازان - پرورش فکری - نوجوانان - تولیت آستان قدس رضوی
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه کانون پرورش فکری کودکان کاشت بذر ایمان در دل آینده سازان کشور است

وظیفه کانون پرورش فکری کودکان کاشت بذر ایمان در دل آینده سازان کشور است