مطالب مرتبط:
عناوین ویژه برنامه های انتخاباتی شبکه های رادیویی
رفع موانع اقتصاد دیجیتال را با تمام ظرفیت دنبال می کنیم / دستگاه های اجرایی باید برای استفاده از فناوری های نوین برنامه خود را ارائه کنند
پنجمین ویژه برنامه انتخاباتی «وکیل مدافع»
نامزد انتخاباتی:با تولید درآمد پایدار زیرساخت های ضروری شهر ری را مهیا می کنیم+فیلم
ویژه برنامه های انتخاباتی رادیو اعلام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 اسفند 1402 ساعت 07:102024-02-29اقتصادي

اقتصاد؛ حلقه مفقوده برنامه های کاندیدای انتخاباتی/ چرخ تولید می لنگد


عملکرد اقتصادی مجلس یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار بر میزان مشارکت مردم در انتخابات است، اما آیا جناح های سیاسی برنامه های خود را در زمینه اقتصاد اعلام کرده اند و یا همچنان بحث های سیاسی اولویت داشته و مباحث اقتصادی در پس این شعارهای سیاسی رنگ باخته و رنگ .

- عملکرد اقتصادی مجلس یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار بر میزان مشارکت مردم در انتخابات است، اما آیا جناح های سیاسی برنامه های خود را در زمینه اقتصاد اعلام کرده اند و یا همچنان بحث های سیاسی اولویت داشته و مباحث اقتصادی در پس این شعارهای سیاسی رنگ باخته و رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زمانی که از اقتصاد سخن به میان می آید، حل مشکلات اقتصادی از جمله گرانی و تورم به ویژه در بعضی از مواد غذایی و نیز گرانی قیمت مسکن و بالا بودن اجاره و عدم اشتغال جوانان مطالبات به حقی است که باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

مجلس شورای اسلامی یکی از نهادهای مهمی است که چشم امید مردم به آن است تا بلکه نمایندگان خانه ملت، فکری برای بهبود معیشتشان و گذر از گرفتاری های اقتصادی آنان کنند.

با نگاه به لیست های انتخاباتی جناح های سیاسی می توان به شورای ائتلاف و جبهه پایداری ، شورای وحدت اصولگرایان، صدای ملت، ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی موسوم به امنا اشاره کرد اما تا این ل


برچسب ها: اقتصاد - مشارکت مردم در انتخابات - اقتصادی - سیاسی - انتخابات - میزان مشارکت - مشارکت مردم
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد؛ حلقه مفقوده برنامه های کاندیدای انتخاباتی/ چرخ تولید می لنگد

اقتصاد؛ حلقه مفقوده برنامه های کاندیدای انتخاباتی/ چرخ تولید می لنگد