مطالب مرتبط:
پایتخت در حال خانه تکانی است
ترکیب این شوینده ها سمی و مرگبار است/ نکات ایمنی خانه تکانی عید
توصیه هایی از جنس مصرف بهینه آب برای خانه تکانی پایان سال
نکات ایمنی خانه تکانی عید / ترکیب این شوینده ها خطرناک است
هشدار در آستانه خانه تکانی: ترکیب این شوینده ها سمی و مرگبار است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1402 ساعت 15:502024-03-04اجتماعي

پایتخت در حال خانه تکانی است


معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از اجرای طرح استقبال از نوروز(طرح بهاران) خبر داد و گفت: اکنون با اقدامات این معاونت در تمامی مناطق 22گانه؛ - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از اجرای طرح استقبال از نوروز(طرح بهاران) خبر داد و گفت: اکنون با اقدامات این معاونت در تمامی مناطق 22گانه؛ شهر تهران در حال خانه تکانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین نظری با اشاره به انجام اقدامات شهرداری تهران در طرح استقبال از نوروز(طرح بهاران)، گفت: تمامی اقدامات در طرح استقبال از نوروز(طرح بهاران) با رویکرد اجرای برنامه ها و اقدامات خلاقانه و ویژه در راستای ایجاد تحول در سطح شهر تهران پیش بینی شده و در حال اجرا است.

ایجاد شادابی در شهروندان با تغییر و تحول در منظر شهری وی درباره اهداف اجرای طرح استقبال از نوروز(طرح بهاران) افزود: ایجاد روحیه نشاط و شادابی در شهروندان با تغییر و تحول در منظر شهری، جلب مشارکت شهروندان در آراستگی شهر تهران و ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات به شهروندان از جمله اهداف مهم این طرح است.

اجرای المان های ترکیبی و اکران تبلیغات محیطی نوروز معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران مجموعه اقدامات و فعالیت های این معاونت را در طرح استقبال از نوروز(طرح بهاران) برشمرد و توضیح داد: اجرای المان های ترکیبی (حجم، فضای س


برچسب ها: شهرداری تهران - استقبال - اقدامات - معاون خدمات شهری - تهران - شهرداری - اجرا
آخرین اخبار سرویس:

پایتخت در حال خانه تکانی است

پایتخت در حال خانه تکانی است