مطالب مرتبط:
وزیر خارجه عربستان: ایران خواهان جنگ گسترده تر در منطقه نیست
امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران راهی سریلانکا شد
سفر حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران به سریلانکا| پخش زنده از ایران پرس
وزیر امور خارجه ایران عازم سریلانکا می شود
سخنگوی وزارت خارجه: عمره مفرده سال 1402 لغو نشده است | مذاکرات ایران و عربستان طولانی شد + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1402 ساعت 00:252024-02-19بين الملل

وزیر خارجه عربستان : ایران خواهان جنگ گسترده تر در منطقه نیست


به رغم افزایش تنش در دریای سرخ، و ادامه حملات یمن به کشتی های تجاری، وزیر خارجه عربستان گفت که توافق صلح بین دولت یمن و حوثی ها نزدیک است و ریاض از آن حمایت خواهد کرد.

- به رغم افزایش تنش در دریای سرخ، و ادامه حملات یمن به کشتی های تجاری، وزیر خارجه عربستان گفت که توافق صلح بین دولت یمن و حوثی ها نزدیک است و ریاض از آن حمایت خواهد کرد.

وزیر امور خارجه عربستان سعودی، که برای شرکت در کنفرانس امنیتی مونیخ به آلمان سفر کرده است، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی دولتی فرانس 24 گفت کشورش نگران بروز یک جنگ منطقه ای است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازاعتماد آنلاین؛ شاهزاده فیصل بن فرحان آل سعود در عین حال با ابراز خوش بینی گفت: من معتقد نیستم که ایرانی ها خواهان جنگی گسترده تر هستند.

 فیصل بن فرحان در این مصاحبه درباره تنش ها در خاورمیانه گفت نگران آن است که هرچه درگیری در غزه طولانی تر شود، خطر اشتباه محاسباتی و تشدید جنگ هم بیشتر می شود.

 شاهزاده فیصل در سخنرانی در کنفرانس امنیتی مونیخ میزان مرگ غیرنظامیان و ویرانی در غزه را غیرقابل تصور توصیف کرد، و گفت: ما در حال حاضر با یک فاجعه انسانی در نوار غزه رو به رو هستیم.

چشم انداز بالقوهٔ عملیات نظامی در رفح – آخرین پناهگاه امن فلسطینیان در جنوب – بدون هیچ ساز و کار روشنی برای محافظت از غیرنظامیان کاملاً غیر


برچسب ها: وزیر خارجه عربستان - وزیر خارجه - عربستان - فیصل بن فرحان - خارجه - فیصل بن فرحان آل سعود - کنفرانس امنیتی مونیخ
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه عربستان : ایران خواهان جنگ گسترده تر در منطقه نیست

وزیر خارجه عربستان : ایران خواهان جنگ گسترده تر در منطقه نیست