مطالب مرتبط:
دلخوش، نماینده مجلس: آقای رییس جمهور! شما کشاورزان را نابود کردید، چرا به داد مردم نمی رسید و مشکلات اقتصادی ای که راحت قابل رفع است، حل نمی کنید؟
رفع تنش آبی 350 روستای استان کرمانشاه تا قبل از تابستان
رفع اختلال در فرابورس / معاملات به جریان افتاد
مجلس در ایران از حیز انتفاع ساقط شده است | اگر 200 نفر از اصلاح طلبان هم وارد مجلس می شدند، نمی توانستند کاری برای رفع دغدغه های مردم انجام بدهند
تشنگی در ماه مبارک رمضان را چگونه رفع کنیم؟ (فیلم)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1402 ساعت 10:102024-03-11اقتصادي

رفع مشکلات پروازی منطقه


مدیر فرودگاه بین المللی خلیج فارس از گام بلند سازمان منطقه ویژه پارس برای رفع مشکلات پروازی منطقه خبر داد.

- ایسنا/بوشهر مدیر فرودگاه بین المللی خلیج فارس از گام بلند سازمان منطقه ویژه پارس برای رفع مشکلات پروازی منطقه خبر داد.

مجیدحاجوند با اشاره به فرارسیدن عید نوروز گفت: در آستانه نوروز و بهار طبیعت و با دستور مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس و همچنین با تلاش کارگروه پروازی این فرودگاه، از ابتدای اسفندماه سال جاری تعداد 40 پرواز در هفته از نقاط مختلف کشور با مبداء و مقصد فرودگاه بین المللی خلیج فارس با نرخ مصوب سازمان هواپیمایی کشوری برقرار شد.

مدیر فرودگاه خلیج فارس بر خدمت رسانی بهینه به شاغلین صنعت، جامعه بومی و ساکنین جنوب استان بوشهر در ایام نوروز تاکید کرد.

وی از ارتقاء سطح عملیاتی فرودگاه و همچنین امکان نشست و برخاست هواپیماهای پهن پیکر در فرودگاه بین المللی خلیج فارس خبر داد و ابراز امیدواری کرد شاهد افزایش امنیت و کیفیت پروازها در این فرودگاه باشیم.

حاجوند با اشاره به افزایش حدود شش هزار و 500 صندلی در هفته گفت: با افزایش تعداد صندلی ها شاهد تسهیل دسترسی آژانس های هواپیمایی سطح منطقه به رزرو این پروازها و رفعِ محدودیت های قبلی در این زمینه هستیم.


برچسب ها: فرودگاه بین المللی - فرودگاه - خلیج فارس - بین المللی - منطقه - منطقه ویژه - رفع مشکلات
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات پروازی منطقه

رفع مشکلات پروازی منطقه