مطالب مرتبط:
آغاز گشت های مشترک نظارتی ماه مبارک رمضان و نوروز درالبرز   
آغاز گشت های مشترک نظارت بر بازار شب عید و ماه رمضان در قزوین
آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز 1403 در بندرعباس
شأن و منزلت ماه مبارک رمضان در تعطیلات نوروز حفظ شود
فعالیت اغذیه فروشان در ماه مبارک رمضان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 اسفند 1402 ساعت 12:252024-03-07اقتصادي

آغاز گشت های مشترک ماه مبارک رمضان و نوروز در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح ویژه نظارتی در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز 1403 در تمام شهرستان های تابعه خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح ویژه نظارتی در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز 1403 در تمام شهرستان های تابعه خبر داد.

سید حمزه لقمانی روز پنجشنبه 17 اسفند ماه 1402 در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به ایام پایانی سال و حلول ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای مردم برای خرید کالا این سازمان طرح ویژه نظارت برمراکز خرید و بازارهای عمده را آغاز و در دو مرحله عملیاتی می کند.

وی اظهارکرد: مرحله اول طرح از 15 اسفندماه تا پایان سال جاری می باشد و مرحله دوم آن از یک فروردین ماه سال 1403 آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این طرح هشت اکیپ گشت مشترک در سطح استان در دو تایم صبح و عصر فعال و اولویت های کاری، رصد آجیل و خشکبار، پوشاک، میوه، گوشت قرمز و ماهی و مرغ، کیف و کفش، مراکز تفریحی و گردشگری و اقامتی، کالاهای اساسی، فروشگاههای زنجیره ای، ترمینال مسافربری، قالیشویی، و سایر خدمات را در دستور کار قرار دادیم.


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - ماه مبارک رمضان - مدیرکل تعزیرات حکومتی - استان کهگیلویه و بویراحمد - ماه مبارک - تعزیرات حکومتی - مدیرکل تعزیرات
آخرین اخبار سرویس:

آغاز گشت های مشترک ماه مبارک رمضان و نوروز در کهگیلویه و بویراحمد

آغاز گشت های مشترک ماه مبارک رمضان و نوروز در کهگیلویه و بویراحمد