مطالب مرتبط:
هنیه: دشمن درصدد نابودی زندگی در نوار غزه است
آغاز عملیات نابودی رفح توسط ارتش اسراییل/ آمار شهدای غزه به 31 هزار و 819 نفر افزایش یافت
آغاز عملیات نابودی رفح توسط ارتش اسراییل/ آمار شهدای غزه به 31 هزار و 819 نفر افزایش یافت/آغاز مذاکرات اسراییل با مصر و قطر برای دستیابی به توافق آتش بس در غزه
آغاز عملیات نابودی رفح توسط ارتش اسراییل/ آمار شهدای غزه به 31 هزار و 819 تن افزایش یافت/آغاز مذاکرات اسراییل با مصر و قطر برای دستیابی به توافق آتش بس در غزه
واکنش ایران به اقدام وحشیانه اسراییل در غزه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1402 ساعت 23:052024-03-19بين الملل

اسماعیل هنیه : اسراییل درصدد نابودی زندگی در نوار غزه است


هدف قرار دادن افسران و نیروهای پلیس و اعضای سازمان های دولتی در نوار غزه نشان دهنده تلاش رژیم اسراییل برای انتشار هرج و مرج و ناامنی و ادامه کشتار فلسطینیان در غزه است.

- اسماعیل هنیه افزود: هدف قرار دادن افسران و نیروهای پلیس و اعضای سازمان های دولتی در نوار غزه نشان دهنده تلاش رژیم اسراییل برای انتشار هرج و مرج و ناامنی و ادامه کشتار فلسطینیان در غزه است.

رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس گفت: حملات دشمن صهیونیست در بیمارستان شفا نشان می دهد رژیم صهیونیستی مخالف بازگشت زندگی به نوار غزه است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس روز سه شنبه در سخنانی عنوان کرد: آنچه دشمن صهیونیستی در بیمارستان شفا در غزه انجام می دهد، ثابت می کند که این رژیم مخالف بازگشت زندگی به نوار غزه است و در تلاش برای نابودی تمامی مولفه ‎های زندگی انسانی در این باریکه است.

  وی افزود: هدف قرار دادن افسران و نیروهای پلیس و اعضای سازمان های دولتی در نوار غزه نشان دهنده تلاش این رژیم برای انتشار هرج و مرج و ناامنی و ادامه کشتار فلسطینیان در غزه است؛ کما اینکه این جنایات بیانگر تلاش سران این رژیم برای تخریب روند مذاکرات جاری در دوحه است.


برچسب ها: جنبش مقاومت اسلامی حماس - نوار غزه - اسماعیل هنیه - سازمان های دولتی - کشتار فلسطینیان - رییس دفتر سیاسی - مقاومت اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

اسماعیل هنیه : اسراییل درصدد نابودی زندگی در نوار غزه است

اسماعیل هنیه : اسراییل درصدد نابودی زندگی در نوار غزه است