نمایشگاه رسانه ها؛ محلی برای تعامل مردم با مدیراناستقبال باشکوه مردم از نمایشگاه رسانه ها، خود حامل پیام های گوناگونی است. از سردمداری رسانه در دنیای دیجیتال گرفته تا نیاز مبرمی که مردم به سواد رسانه ای احساس می کنند سبب شده تا آنها از همان نخستین ساعات آغاز نمایشگاه رسانه ها، - استقبال قابل توجهی از این رویداد به عمل بیاورند تا جایی که مسئولان برگزاری را مجاب کنند تا روزانه، یک ساعت به زمان نمایشگاه بیفزایند. بیست وچهارمین نمایشگاه رسانه ها، این روزها با استقبال قابل توجهی از سوی مدیران و مردم همراه شده است. مصلای امام خمینی (ره) این روزها آوردگاهی برای تعامل و صحبت های رودررو و صریح مردم با مدیرانی است که آمده اند تا با رسانه ها به شکلی صریح و بی پرده سخن بگویند تا وجه دیگری از آزادی بیان و آزادی رسانه های ایرانی در ابعاد بین المللی تجلی پیدا کند. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، نمایشگاه مطبوعات دیروز و نمایشگاه رسانه های امروز، آوردگاه خوبی برای فعالان حوزه رسانه محسوب می شود. محفلی است تا علاقمندان به رسانه، در هر کسوتی، دور هم جمع شده و راجع وجوه مختلف این حوزه به گپ وگفت بپردازند. علی الخصوص آن که این رویداد امسال پس از 6 سال وقفه، با شکوه بیشتری در حال برگزاری است و علاوه بر فعالان رسانه، مردم نیز استقبال باشکوهی از این رویداد به عمل آورده اند. برچسب ها: نمایشگاه - رسانه ها - رسانه - استقبال - مردم - مدیران - نمایشگاه مطبوعات |
آخرین اخبار سرویس: |