مطالب مرتبط:
تعیین هزار و 349 شعبه اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در همدان+جدول
نظر جبهه مشارکت، شهردار شدن تاجزاده بود/ بهزاد نبوی پیشنهاد شهرداری را نپذیرفت؛ صفایی فراهانی را برای شهرداری معرفی کرد/با لو رفتن جلسه مان، عبدالله نوری از ریاست شورا استعفا داد/ بعد از ترور حجاریان، ارتش به ما اسلحه داد/اگر حجاریان می مرد، من را اعدام می کردند/پیشنهاد دادیم میدان
لیست جبهه مردمی ایران منتشر شد
رییس شورای سیاستگذاری هفدهمین جشنواره تجسمی فجر منصوب شد
اسامی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از جامعه پزشکی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 16:202024-02-27سياسي

مشارکت جبهه های مردمی در سیاستگذاری در دوره جدید شورای عالی


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشستی با فعالان مردمی و تربیتی و آموزشی استان بوشهر اقدامات و برنامه های جدید این شورا را تشریح کرد.

- ایسنا/بوشهر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشستی با فعالان مردمی و تربیتی و آموزشی استان بوشهر اقدامات و برنامه های جدید این شورا را تشریح کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشست با جبهه مردمی بوشهر اظهار کرد: در گذشته مقام معظم رهبری از شورای عالی انقلاب فرهنگی توقع سیاستگذاری داشتند، این شورا در آن زمان مسئولیت عملیات نداشت، البته امتیاز شورای عالی انقلاب فرهنگی این است که مصوبات شورا در حکم قانون است و این مصوبات را رییس جمهور ابلاغ می کند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در دوره هایی مقام معظم رهبری نسبت شورای عالی انقلاب فرهنگی توقع داشتند که این شورا باید قرارگاهی شود، که با گروه های مختلف از جمله فرماندهان نظامی در این خصوص جلسه داشتیم تا مدل قرارگاهی را استخراج کنیم، البته یکی از تفاوت های اساسی قرارگاه نظامی با فرهنگ این است که در کار فرهنگی نمی توان لزوما کارها سلسله مراتبی را پیش برد.

به الگوی حکمرانی فرهنگی نیاز داریم وی با بیان اینکه به الگوی حکمرانی فرهنگی نیاز داریم، ادامه داد: کشورهای دیگر در موضوعات مرتبط با مدیر


برچسب ها: شورای عالی انقلاب فرهنگی - شورای عالی انقلاب - انقلاب فرهنگی - شورای عالی - شورا - فرهنگی - انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت جبهه های مردمی در سیاستگذاری در دوره جدید شورای عالی

مشارکت جبهه های مردمی در سیاستگذاری در دوره جدید شورای عالی