مطالب مرتبط:
سارقان به عنف خودرو در ارومیه دستگیر شدند
سارقان به عنف خودرو در ارومیه دستگیر شدند
4 سارقان به عنف خودرو در ارومیه در دام پلیس
4 سارق خشن خودرو در ارومیه توسط پلیس دستگیر شدند
باند سارقان به عنف در خرم آباد منهدم شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 اسفند 1402 ساعت 21:552024-03-09حوادث

سارقان به عنف خودرو در ارومیه دستگیر شدند


سرهنگ صادق شکری روز شنبه در این خصوص اظهار کرد: در پی وقوع سرقت های متعدد به عنف خودرو در شهرستان ارومیه رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

- رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت:  چهار نفر سارق به عنف که اقدام به سرقت خودرو شهروندان می کردند، توسط ماموران پلیس دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ صادق شکری روز شنبه در این خصوص اظهار کرد: در پی وقوع سرقت های متعدد به عنف خودرو در شهرستان ارومیه رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی های همه جانبه و پایش دوربین های مدار بسته، متهمان که در پوشش مسافر با ورود به خودرو اقدام به جرح رانندگان و سرقت خودرو می کردند، شناسایی و در حین سرقت یک خودرو در شهرستان ارومیه دستگیر شدند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به دستگیری چهار نفر در این پرونده ادامه داد: متهمان در بازجویی ها به چهار فقره انواع سرقت به عنف خودرو اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ شکری اظهار کرد: شهروندان هشدارهای پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.


برچسب ها: پلیس آگاهی - خودرو - فرماندهی انتظامی - آذربایجان غربی - پلیس - ارومیه - شهرستان
آخرین اخبار سرویس:

سارقان به عنف خودرو در ارومیه دستگیر شدند

سارقان به عنف خودرو در ارومیه دستگیر شدند