مطالب مرتبط:
هر ایرانی یک مراقب سلامت دارد/ 195 شهر درگیر طرح سلامت خانواده
همایش بین المللی سلامت خانواده/هر ایرانی یک مراقب سلامت
ایران آماده ارائه تجربیات خدمات سلامت خانواده به کشورهای منطقه و جهان
37 کاروان سلامت به مناطق محروم قزوین اعزام شدند
علاقه مندی روسیه به داروهای ایرانی/توافق برای گسترش همکاری ها در حوزه سلامت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1402 ساعت 01:002024-03-03پزشكي

گیاهی برای سلامت قلب


شیرین بیان یکی از گیاهان دارویی قدیمی است که از دیرباز برای درمان بیماری های به کار می رفته است، برای آشنایی بیشتر با خواص و مضرات شیرین بیان در ادامه با ما همراه باشید.

- یکی از خاصیت های مهم شیرین بیان این است که می تواند به سلامت قلب کمک کند، ریشه این گیاه خواص آنتی اکسیدانی بسیار قوی دارد و به همین دلیل علاوه بر اینکه باعث کاهش تشکیل پلاک در عروق خونی می شود، می توان به کاهش سطح کلسترول خون نیز کمک کند که در نتیجه به سلامت قلب کمک می کند.

مفید برای دوران قاعدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازچی شی، به کسانی که به سندرم پیش از قاعدگی مبتلا هستند می توانند برای کاهش علایم این سندرم از شیرین بیان استفاده کنند.

علاوه بر این مصرف شیرین بیان به دلیل اینکه منبع غنی از ایزوفلان ها می باشد باعث تعادل پروژستون و استروژن می شود که در کل برای قاعدگی مفید است.

درمان سرماخوردگی و گلودرد یکی دیگر از خاصیت های شناخته شده شیرین بیان این است که می تواند به درمان بیماری های تنفسی کمک کند.

مصرف شیرین بیان علاوه بر اینکه باعث پیشگیری از عفونت تنفسی فوقانی می شود، برای درمان سرماخوردگی، گلودرد و سرفه نیز بسیار مفید است.

کاهش وزن و لاغری در عصاره شیرین بیان مقادیر غنی از انواع فلاونوییدها وجود دارد این مواد شیمیایی گیاهی خاصیت ضد چاقی دارند و علاوه بر اینکه برای


برچسب ها: شیرین بیان - شیرین - سلامت قلب - بیان - قاعدگی - درمان سرماخوردگی - سلامت
آخرین اخبار سرویس:

گیاهی برای سلامت قلب

گیاهی برای سلامت قلب