مطالب مرتبط:
تأسیس بنیاد شهید در راستای ماندگاری انقلاب بود
جاده تندرستی مجموعه انقلاب به روی عموم باز شد
یوم الله روز جهانی قدس به واقع ابتکار معمار انقلاب اسلامی است
جاده تندرستی مجموعه انقلاب به روی عموم باز شد
معرفی چهره سال هنر انقلاب در هفته مازندران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 اسفند 1402 ساعت 08:502024-03-15اجتماعي

انقلاب در توسعه و تکمیل خطوط مترو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آلودگی هوا و ترافیک از جمله میراث به جا مانده از دوره های گذشته است که پایتخت را با چالش همراه کرده است، - آغاز عملیات خط 11 مترو پایتخت موضوع حائز اهمیت دیگری است که به گفته شهردار تهران در ابتدای سال 1403 عملیات ساخت آن براساس توافقی که با چینی ها داشته اند اجرایی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آلودگی هوا و ترافیک از جمله میراث به جا مانده از دوره های گذشته است که پایتخت را با چالش همراه کرده است، اما در این دوره از مدیریت شهری از همان ابتدا به طور جد مورد اهتمام و توجه بوده و اقدامات مستمر و روبه رشدی در این مورد صورت گرفته است.

انقلاب در توسعه حمل و نقل عمومی و تکمیل خطوط مترو جمله ای است که شهردار تهران از همان مدیریت بر آن تاکید ویژه داشت به طوریکه با اقدامات لازم در این راستا توانست تعداد ایستگاه های مترو را از 140 ایستگاه و 261 کیلومتر به 155 ایستگاه و 303 کیلومتر مسیر در بازه زمانی مهر 1400 تا اسفند 1402فزایش دهد.

افتتاح ایستگاه شهید رضایی در خط 6 و ورودی دوم ایستگاه برج میلاد در خط 7 مترو، بهره برداری از ورودی دوم ایستگاه بعثت (ورودی شمالی) در خط 6، افتتاح همزمان ورودی دوم ایستگاه رودکی و ورودی سوم ایستگاه مهدیه در خط 7 مترو تهران، افتتاح ورودی دوم ایستگاه مرزداران


برچسب ها: شهردار تهران - توسعه حمل و نقل عمومی - آلودگی هوا - پایتخت - خطوط مترو - مترو - خبرگزاری
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب در توسعه و تکمیل خطوط مترو

انقلاب در توسعه و تکمیل خطوط مترو