مطالب مرتبط:
متاسفانه بنیاد شهید به یک دستگاه خدمت رسان تبدیل شده است
کار بزرگ ژابی آلونسو؛ وقتی مدافعان کناری به مهاجم تبدیل می شوند!
وقتی یک سالن ورزشی به صورت موقت تبدیل به استخر مسابقات شنا می شود! / فیلم
پیشتازی گیلان در تبدیل مجوزهای صنفی کاغذی به شناسه یکتا
اشاره اژه ای به حکمی درباره «شروین حاجی پور»: قضات در «تبدیل مجازات» به قاعده متناسب بودن، توجه کنند تا مجازات نتیجه عکس نداشته باشد و مسائلی در حاشیه بوجود نیاید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 00:202024-03-04سياسي

مساجد باید به کارگاه های قرآنی تبدیل شوند


رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: کرسی های تلاوت و فعالیت های قرآنی باید تا پای جان و برای رسیدن به قله ها استمرار یاید.

- ایسنا/کردستان رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: کرسی های تلاوت و فعالیت های قرآنی باید تا پای جان و برای رسیدن به قله ها استمرار یاید.

حجت الاسلام کمال الدین خداداده شامگاه دوشنبه در آیین اختتامیه مسابقات ملی مدهامتان اظهار کرد: بچه های مساجد توفیق بزرگی شامل حالشان شده و هر کس در این زمینه برای قرآن عاشقانه قدم برداشته اجرش با صاحب قرآن پیامبر و پروردگارش است.

وی با بیان اینکه محور قرآن و مسجد محوری است که ایرانیان را دور هم جمع می کند، افزود: مساجد باید به کارگاه های قرآنی تبدیل شوند و محور فعالیت های قرآنی باشند و مسجدی ها باید عشق و انس با قرآن را در کرسی های مستقر در مسجد پیش ببرند و باشکوه اجرا کنند تا مسجد پایگاه قرآنی محقق شود.

وی عنوان کرد: دیروز شاهد برگزاری سی هزارمین کرسی تلاوت قرآن کریم در مسجد جامع سنندج بودیم و این کار در این دوران و روزگار تحسین برانگیز است و باید تا پای جان و رسیدن به قله ها این مسیر باید استمرار یابد.

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور تصریح کرد: از خدمات مسوولانی همچون استاندار کردستان و نماینده ولی فقیه در


برچسب ها: کانون های فرهنگی هنری - قرآن - کانون های فرهنگی - مساجد - قرآنی - فعالیت - مسجد
آخرین اخبار سرویس:

مساجد باید به کارگاه های قرآنی تبدیل شوند

مساجد باید به کارگاه های قرآنی تبدیل شوند