مطالب مرتبط:
رفع خطر از ریزش 2500 فرصت شغلی در سیستان و بلوچستان 
عکس | پست رسول خادم برای سیستان و بلوچستان
امدادرسانی به 63 هزار سیل زده سیستان و بلوچستان
استاندار سیستان و بلوچستان بر استمرار خدمات رسانی به مردم سیلزده بلوچستان تاکید کرد
رییسی: سیل زدگان سیستان و بلوچستان گفتند،بسته های کمک که دادید بیش از نیازمان بود، مازادش را به پاکستان دادیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1402 ساعت 14:002024-03-12اقتصادي

رفع خطر از ریزش بیش از 2500 فرصت شغلی در سیستان و بلوچستان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: طی 11ماه گذشته، با حمایت از دو هزار و 579 کارگر واحدهای مشکل دار، از ریزش این تعداد فرصت شغلی در استان جلوگیری شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: طی 11ماه گذشته، با حمایت از دو هزار و 579 کارگر واحدهای مشکل دار، از ریزش این تعداد فرصت شغلی در استان جلوگیری شد.

خلیل احمد سلامی در گفت وگو با ایسنا-اظهار کرد: با رصد و پایش صورت گرفته، از ابتدای سال جاری 42 بنگاه اقتصادی مشکل دار در استان شناسایی شدند که به نسبت مدت زمان مشابه سال قبل، 25 درصد کاهش را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه عمده مشکلات این بنگاه ها به مسائل مالی مربوط می شود، افزود: با تعامل و هم افزایی موجود در بین دستگاه های عضو کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه تخصصی اشتغال سیستان و بلوچستان، از دو هزار و 579 کارگر واحدهای مشکل دار حمایت شد تا این فرصت های شغلی از بین نرود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در استان حفظ اشتغال موجود در کنار اشتغالزایی جدید دنبال می شود.

سلامی گفت: احیای بنگاه های تولیدی دارای مشکل و ارائه راهکار در راستای بازگشت آنها به چرخه تولید بسیار مهم است و در دولت سیزدهم اقدامات خوبی در این خصوص انجام شده است.


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - بلوچستان - سیستان - فرصت شغلی - رفاه اجتماعی - کارگروه تسهیل و رفع موانع - تسهیل و رفع موانع تولید
آخرین اخبار سرویس:

رفع خطر از ریزش بیش از 2500 فرصت شغلی در سیستان و بلوچستان

رفع خطر از ریزش بیش از 2500 فرصت شغلی در سیستان و بلوچستان