مطالب مرتبط:
فیلم/ ماجرای دیدار مرحوم ایرج افشار با رهبر انقلاب
هدیه ویژه رهبر معظم انقلاب به مدال آوران بازیهای آسیایی از خراسان رضوی اهدا شد
دوره آموزشی «مهدویت در اندیشه رهبر معظم انقلاب» برگزار می شود
رهبر انقلاب می خواهند در تابلوی ملت ایران، دولت و حاکمیت در حاشیه باشند نه در نقش متصدی/ حضور در انتخابات به اندازه ده ها مانور نظامی تاثیرگذار است
رهبر انقلاب می خواهند خارج از دولت ملت، حکومت و حاکمیت ایران باشند، نه در نقش مجری/ حضور در انتخابات به اندازه ده ها مانور نظامی مؤثر است.
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1402 ساعت 19:102024-02-21سياسي

فعالیت های رسانه ای رهبر انقلاب متوقف نخواهد شد


مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در ابتدای نشست ویژه ی بررسی عملیات های رسانه ای KHAMANEI.

IR در طوفان الاقصی و مسدود شدن حساب اینستاگرام این رسانه، - مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در ابتدای نشست ویژه ی بررسی عملیات های رسانه ای KHAMANEI.

IR در طوفان الاقصی و مسدود شدن حساب اینستاگرام این رسانه، به تشریح سیاست های رسانه ای این مجموعه برای نشر و توزیع پیام های رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی فضائلی با اشاره به اینکه رویکرد رسانه ی KHAMENEI.

IR از ابتدا این بوده که پیام را به هر کسی که طالب دریافت آن است برساند گفت: این نگاه و فلسفه از ابتدا در مجموعه حاکم بوده که از همه ی امکانات و بسترهای رسانه ای برای انتقال پیام و دیدگاه های رهبر انقلاب و با زبان های مختلف برای مخاطبانی از هرجای دنیا مورد استفاده قرار گیرد.

البته اولویت بندی هایی از نظر زبان، سکو و بسترهای رسانه ای لحاظ شده بود که زبان ها و بسترهایی که مخاطب و کاربر بیشتری دارند در اولویت قرار گیرند.

به همین دلیل مجموعه ی رسانه ای دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب از همان ابتدا از مجموعه های به روز در استفاده از فناوری ها و بسترهای رسانه ای بود.


برچسب ها: آیت الله العظمی خامنه ای - رسانه - رسانه ای - مهدی فضائلی - آیت الله العظمی - رهبر معظم انقلاب اسلامی - رهبر انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های رسانه ای رهبر انقلاب متوقف نخواهد شد

فعالیت های رسانه ای رهبر انقلاب متوقف نخواهد شد