مذاق رسانه های انگلیسی تلخ تر از همیشهدر شرایطی که رسانه های انگلیسی سعی کردند با ارائه آمار و ارقام نادرست انتخابات را کمرنگ نشان دهند، حضور غیرتمندانه ملت ایران برنامه ریزی دو ساله و تبلیغات روزهای اخیر آنان را نقش برآب کرد. - در شرایطی که رسانه های انگلیسی سعی کردند با ارائه آمار و ارقام نادرست انتخابات را کمرنگ نشان دهند، حضور غیرتمندانه ملت ایران برنامه ریزی دو ساله و تبلیغات روزهای اخیر آنان را نقش برآب کرد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهر نوشت: پس از تلاش های بسیار کشورهای غربی و همچنین رسانه ها و نماینده های اجیرشده غرب برای تأثیر بر انتخابات اخیر مردم ایران بار دیگر با حضور گسترده خود از نخستین ساعات روز جمعه ثابت کردند که پای نظام و ولایت ایستاده اند و به حق تعیین سرنوشت خود و اهمیت نقش مجلس در اداره کشور واقفند. مشارکت مردم و به خصوص زنان با توجه به اغتشاشات سال گذشته و تبلیغات سو گسترده در رسانه های معاند و شبکه های اجتماعی، به حدی چشمگیر بود که واکنش شبکه خبری الجزیره را به همراه داشت. خبرنگار الجزیره با اشاره به اقبال مردمی و تشکیل صف های طولانی در شعب اخذ رأی به ویژه در ساعت های پایانی رأی گیری به حضور چشمگیر شهروندان تهرانی در برخی حوزه های انتخابیه از جمله ازدحام مقابل حسینیه ارشاد در خیابان شریعتی تهران و شهر ری مشابه دوره های گذشته پرداخت. برچسب ها: رسانه ها - رسانه - انتخابات - آمار و ارقام - انگلیسی - روزهای اخیر - تبلیغات |
آخرین اخبار سرویس: |