مطالب مرتبط:
رزرو آنلاین بهترین هتل 4 ستاره اصفهان برای نوروز + قیمت
قیمت گذاری اقلام پرمصرف لوازم خانگی در ستاد تنظیم بازار آذربایجان شرقی انجام می شود
پخش زنده بازی پرسپولیس و فولاد در لیگ برتر + تماشای آنلاین
پخش زنده بازی استقلال و استقلال خوزستان در لیگ برتر (18 اسفند 1402) + تماشای آنلاین
فال حافظ من چی میشه | فال حافظ آنلاین شنبه 19 اسفند 1402
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 اسفند 1402 ساعت 08:202024-03-09اقتصادي

ارائه مدلی نوین برای قیمت گذاری در پلتفرم های آنلاین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ادنشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، محیا همتی مجری طرح گفت: امروزه به دلیل پایین بودن هزینه های معامله در اینترنت و از بین رفتن محدودیت های فیزیکی و لجستیکی مانند نزدیکی جغرافیایی در معاملات آنلاین، - محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر مدلی را برای قیمت گذاری محصولات با درنظرگیری روابط بین آن ها و خرید بسته ای توسعه دادند که بکارگیری آن در خرده فروشی های آنلاین می تواند موجب اتخاذ تصمیمات درست و دقیق تر در زمینه قیمت گذاری و در نهایت افزایش سود اعضای زنجیره شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ادنشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، محیا همتی مجری طرح گفت: امروزه به دلیل پایین بودن هزینه های معامله در اینترنت و از بین رفتن محدودیت های فیزیکی و لجستیکی مانند نزدیکی جغرافیایی در معاملات آنلاین، تجارت الکترونیک به سرعت رو به گسترش است.

وی افزود: فروش های جهانی تجارت الکترونیک در سال 2021 به مبلغ 5.

2 تریلیون دلار دست یافت و پیش بینی می شود که تا سال 2023 به حدود 6.

3 تریلیون دلار و تا سال 2026 به 8.

1 تریلیون دلار افزایش یابند.

همتی با بیان اینکه با ظهور فناوری های مبتنی بر اینترنت، تجارت الکترونیک و خرده فروشی آنلاین به جز حیاتی از، خرده فروشی جهانی تبدیل شده اند، اظهار کرد: در شرایط کسب و کار کنونی


برچسب ها: دانشگاه صنعتی امیرکبیر - دانشگاه صنعتی - قیمت گذاری - امیرکبیر - آنلاین - دانشگاه - خبرگزاری
آخرین اخبار سرویس:

ارائه مدلی نوین برای قیمت گذاری در پلتفرم های آنلاین

ارائه مدلی نوین برای قیمت گذاری در پلتفرم های آنلاین