مطالب مرتبط:
سپاه پاسداران اطلاعیه مهمی درباره 11 اسفند صادر کرد
سپاه پاسداران: انتخابات ضامن ارتقای قدرت ملی است/ تضمین امنیت همه جانبه این رویداد بزرگ ملی
سپاه پاسداران: انتخابات ضامن ارتقای قدرت و امنیت ملی است
استاندار همدان: خلق حماسه در انتخابات یازدهم اسفند نسخه نا امیدی دشمن است
بسته خبری صوتی ایرنا مازندران ویژه انتخابات؛ 7 اسفند 1402
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 11:302024-02-27سياسي

بیانیه مهم سپاه پاسداران درباره انتخابات 11 اسفند


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در انتخابات تاکید کرد: انتخابات ضامن ارتقای قدرت و امنیت ملی، افزایش سرمایه اجتماعی و تقویت ظرفیت ها و فرصت ها برای حل مشکلات است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با دعوت از اقشار و آحاد مختلف ملت برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در 11 اسفندماه، انتخابات را ضامن ارتقای قدرت و امنیت ملی، افزایش سرمایه اجتماعی و تقویت ظرفیت ها و فرصت ها برای حل مشکلات و بهبود وضعیت و مسیر پیشرفت کشور و باطل سازی نقشه ها و آرزوهای شوم دشمنان ایران عزیز و مقتدر دانست.

در بخشی از این بیانیه آمده است: انتخابات به عنوان مظهر مردم سالاری دینی از میدان های باشکوه تجلی حضور مردم در صحنه تعیین سرنوشت ملت و مملکت اسلامی با نگاه به آینده و پیشرفت کشور و ساخت ایران قوی و تجلی پای بندی ایرانیان به اهداف و آرمان های بلند و تمدنی انقلاب و نظام اسلامی است و برگزاری 40 انتخابات طی 45 سال گذشته، حکایت از مردمی بودن نظام و اعتماد و باور مردم به صندوق های رای و همچنین اراده آنان در به رخ کشاندن وحدت ملی به دشمنان در عین تفاوت سلیقه یا گرایش سیاسی دارد.


برچسب ها: انتخابات - سپاه پاسداران انقلاب - سپاه پاسداران - شرکت در انتخابات - سرمایه اجتماعی - افزایش سرمایه - انقلاب اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مهم سپاه پاسداران درباره انتخابات 11 اسفند

بیانیه مهم سپاه پاسداران درباره انتخابات 11 اسفند