مطالب مرتبط:
5 تکنیک خلاقانه برای تعمیر لامپ LED (فیلم)
هشدار جدی؛ روی این پیامک کلیک نکنید
این اسناد مهم را نابود نکنید
هشدار جدی؛ روی این پیامک کلیک نکنید
توصیه های دارویی به روزه داران/ خودسرانه دارو را قطع نکنید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1402 ساعت 10:352024-03-11حوادث

پریزها و لامپ های لوستر را با دستمال خیس پاک نکنید


سرپرست اداره کل پزشکی قانونی استان همدان هشدار داد که نظافت پریزها و لامپ های لوستر با دستمال خیس ممکن است باعث برق گرفتگی شود، به رایج ترین عوارض فعالیت غیراصولی در جریان خانه تکانی اشاره کرد.

- ایسنا/همدان سرپرست اداره کل پزشکی قانونی استان همدان هشدار داد که نظافت پریزها و لامپ های لوستر با دستمال خیس ممکن است باعث برق گرفتگی شود، به رایج ترین عوارض فعالیت غیراصولی در جریان خانه تکانی اشاره کرد.

دکتر محمد مالمیر در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ایام نوروز نزدیک است و یکی از سنت های عید انجام خانه تکانی است و یک لحظه غفلت می تواند حوادث تلخی را به همراه داشته باشد و شیرینی سال نو را به کام خانواده تلخ کند.

وی افزود: در 11 ماهه امسال 19 نفر بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داده اند به طوریکه برق گرفتگی یکی از حوادث رایج است و نظافت پریزها و لامپ های لوستر با دستمال خیس ممکن است باعث برق گرفتگی شود.

به گفته مالمیر، در برخی موارد عدم رعایت نکات ایمنی و بی احتیاطی در جریان کار به ویژه تمیز کردن شیشه و پنجره های واحدهای آپارتمانی موجب بروز حوادث تلخی از جمله سقوط از ارتفاع می شود.

وی با بیان اینکه شیشه های خانه همیشه یکی از معضلات بزرگ برای نظافت عید است که همشهریان باید نکات ایمنی را رعایت کنند، یادآور شد: در 11 ماهه امسال 71 نف


برچسب ها: برق گرفتگی - خانه تکانی - گرفتگی - دستمال - پزشکی قانونی - استان همدان - لوستر
آخرین اخبار سرویس:

پریزها و لامپ های لوستر را با دستمال خیس پاک نکنید

پریزها و لامپ های لوستر را با دستمال خیس پاک نکنید