مطالب مرتبط:
جشنواره تولیدات رسانه ای حماسه حضور در زنجان برگزار می شود
«قرار انتخاب» ویژه اصحاب رسانه در سیستان وبلوچستان برگزار می شود
همایش بین المللی سواد رسانه ای اسفند برگزار می شود
هشتمین جشنواره آیین سنتی حلواپزان روستای تویه رودبار برگزار شد
عدم حضور 200 فروند هواپیمای مسافربری در ناوگان هوایی جلسه شورای عالی هوانوردی در اسرع وقت برگزار می شود.
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1402 ساعت 11:102024-02-25سياسي

جشنواره تولیدات رسانه ای حماسه حضور در زنجان برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: جشنواره تولیدات رسانه ای با عنوان حماسه حضور با محوریت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در این استان برگزار می شود.

- ایسنا/زنجان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: جشنواره تولیدات رسانه ای با عنوان حماسه حضور با محوریت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در این استان برگزار می شود.

اصغر حاج علی اکبری اظهار کرد: این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای اطلاع رسانی استان زنجان و با هدف ترغیب و تشویق اصحاب رسانه به تولیدات محتوایی فاخر و اثرگذار، ایجاد فضای پرشور و شعور انتخاباتی، کمک به انتخاب آگاهانه و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: اخلاق انتخاباتی، اهمیت انتخابات و مشارکت حداکثری، انتخابات سالم، نقش رسانه ها و جریان های سیاسی در انتخابات، ویژگی های نماینده اصلح، بررسی وظایف نمایندگان و تاثیر بر انتخابات و رای اولی ها محورهای اصلی جشنواره است و همچنین تولیدات محتوایی مردمی نیز به عنوان بخش ویژه جشنواره تولیدات رسانه ای حماسه حضور خواهد بود.

وی اظهار کرد: آثار ارسالی باید از اول مهر تا دوازدهم اسفند 1402 در یکی از رسانه های مکتوب، مجازی، دیداری و شنیداری دارای مجوز


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - انتخابات - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - انتخابات مجلس خبرگان رهبری - انتخاب - فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره تولیدات رسانه ای حماسه حضور در زنجان برگزار می شود

جشنواره تولیدات رسانه ای حماسه حضور در زنجان برگزار می شود