مطالب مرتبط:
تجلیل ونزوئلا از انتخابات ایران؛ مشارکت مردم، نشانه بارز انسجام و وحدت ملی بود
ونزوئلا: برگزاری انتخابات در ایران نماد بارز انسجام و وحدت ملی در ملت پارسی است
انتخابات در حوزه انتخابیه مرودشت،ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم رسید
امام جمعه نوشهر از حضور گسترده مردم در انتخابات قدردانی کرد
پایداری صحنه انتخابات را از چنگ قالیباف، حدادعادل و باهنر درآورد/ صندوق رایی که مبتنی بر خواست مردم و همه طیف های فکری نباشد چه تفاوتی با صندوق گوجه فرنگی دارد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اسفند 1402 ساعت 17:152024-03-03سياسي

انتخابات تجلی اراده ملی است


منتخب مردم همدان در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: از اعتماد دوباره مردم عزیز استان به اینجانب قدردانی می کنم و از درگاه خداوند متعال مسألت دارم توفیق انجام این مسئولیت خطیر و نمایندگی مردم عزیز و ولایتمدار را به بنده عنایت فرماید.

- ایسنا/همدان منتخب مردم همدان در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: از اعتماد دوباره مردم عزیز استان به اینجانب قدردانی می کنم و از درگاه خداوند متعال مسألت دارم توفیق انجام این مسئولیت خطیر و نمایندگی مردم عزیز و ولایتمدار را به بنده عنایت فرماید.

آیت الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی، منتخب مردم همدان در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری درباره انتخابات بیانیه ای صادر کرد: انتخابات تجلی اراده ملی و وحدت و یکپارچگی مردم در حفظ و حراست از میهن خود و آرمان های بلند انقلاب اسلامی و آوردگاه مبارزه با بدخواهان و دشمنان این مرز و بوم است.

مردم عزیز ما در انتخابات 11 اسفند بار دیگر با حضور پرشور و معنادار خود خط بطلانی بر نقشه های شوم دشمنان کشیدند و ثابت کردند با وجود همه مشکلات و تبلیغات گسترده دشمن برای عدم حضور آنها، پای استقلال و آزادی میهن خود هستند و مردم سالاری دینی را بار دیگر به جهانیان نشان دادند.


برچسب ها: انتخابات مجلس خبرگان رهبری - انتخابات مجلس خبرگان - مجلس خبرگان رهبری - انتخابات - انتخابات مجلس - مردم - خبرگان رهبری
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات تجلی اراده ملی است

انتخابات تجلی اراده ملی است