مطالب مرتبط:
پزشکیان: وعده های رییس جمهور برای کنترل گرانی و تثبیت نرخ ارز چه شد؟ / آدمی که تجربه، علم و مهارت کافی برای اجرایی کردن برنامه را ندارد اصولا نباید مسئولیت بپذیرد / مردم همه تحت فشار هستند و تا یک حدی می توانند این فشار را تحمل کنند
ایاد علاوی: آمریکا عراق را ویران کرد/ اسراییل یک توطئه علیه منطقه عربی است
لحظاتی دیدنی از خورشید گرفتگی آمریکا
وزارت خارجه آمریکا: اسراییل به ما درباره تاریخ برنامه حمله به رفح اطلاع نداده است
فیلم خاص ایلان ماسک از خورشید گرفتگی در قاره آمریکا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 فروردین 1403 ساعت 21:002024-04-09بين الملل

نیویورک تایمز: بایدن باید مسئولیت خرابی های آمریکا را بپذیرد


در حالی که تنها هفت ماه تا برگزاری موعد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و تکرار رقابت جو بایدن با دونالد ترامپ در این انتخابات باقی مانده، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز تحلیل می کند اوضاع این کشور نابسامان بوده و این نابسامانی شانس رییس جمهور فعلی آمریکا .

- در حالی که تنها هفت ماه تا برگزاری موعد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و تکرار رقابت جو بایدن با دونالد ترامپ در این انتخابات باقی مانده، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز تحلیل می کند اوضاع این کشور نابسامان بوده و این نابسامانی شانس رییس جمهور فعلی آمریکا در انتخابات را پایین آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه نیویورک تایمز در تحلیلی به قلم دیمون لینکر ، استاد علوم سیاسی دانشگاه پنسیلوانیا و عضو ارشد پروژه جامعه باز در مرکز نیسکانن درباره چشم انداز پیش روی جو بایدن ، رییس جمهور آمریکا در کارزار انتخابات ریاست جمهوری 2024 می نویسد: در فاصله هفت ماه مانده تا تکرار رقابت انتخاباتی میان ترامپ و بایدن، رییس جمهور کنونی آمریکا به مشکل برخورده است.

بایدن به طور مداوم در نظرسنجی های درصد محبوبیت پایینی کسب کرده و به زحمت در برخی نظرسنجی های سراسری با موضوع رقابت با ترامپ، آرای برابر با رییس جمهور سابق آمریکا کسب می کند.


برچسب ها: نیویورک تایمز - انتخابات - آمریکا - روزنامه آمریکایی نیویورک - انتخابات ریاست جمهوری - ریاست جمهوری آمریکا - روزنامه آمریکایی
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز: بایدن باید مسئولیت خرابی های آمریکا را بپذیرد

نیویورک تایمز: بایدن باید مسئولیت خرابی های آمریکا را بپذیرد