مطالب مرتبط:
توزیع 22 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کردستانی
2505 بسته معیشتی در کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد
توزیع 22 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توسط سپاه کردستان
توزیع 50 هزار بسته معیشتی در بین مددجویان آذربایجان غربی
توزیع 98 میلیون بسته غذایی در طرح فجرانه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 فروردین 1403 ساعت 08:152024-04-09اقتصادي

توزیع 200 بسته معیشتی بین ایتام اسدآباد


رییس مؤسسه خیریه دارالایتام و مساکین حضرت صاحب الزمان(عج) اسدآباد از توزیع 200 بسته معیشتی به مناسبت عید سعید فطر در بین ایتام و نیازمندان اسدآبادی خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس مؤسسه خیریه دارالایتام و مساکین حضرت صاحب الزمان(عج) اسدآباد از توزیع 200 بسته معیشتی به مناسبت عید سعید فطر در بین ایتام و نیازمندان اسدآبادی خبر داد.

سلطان هادی در گفت وگو با ایسنا، ارزش هر بسته معیشتی را 750 هزار تومان برآورد کرد و افزود: بسته های توزیع شده شامل برنج، روغن، ماکارونی، گوشت قرمز و گوشت مرغ بود که بین ایتام نیازمند تحت پوشش این مؤسسه توزیع شد.

وی اظهار کرد: هر ماه مؤسسه خیریه دارالایتام و مساکین حضرت صاحب الزمان(عج) اسدآباد 200 بسته معیشتی بین خانواده های ایتام توزیع می کند که علاوه بر این کمک ها مبالغی نیز به حساب یتیمان این مؤسسه توسط حامیان آنها واریز می شود.

هادی خاطرنشان کرد: علاوه بر این با کمک خیرین 1500 جفت کفش به ارزش 400 میلیون تومان در ایام پایانی سال گذشته با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان در بین دانش آموزان کم برخوردار توزیع شد.

وی ضمن تقدیر از خیرین نیک اندیش به ویژه برادران علیخانی که هزینه سالگرد مادر مرحومه خود را به تهیه بسته های معیشتی عید سعید فطر کمک کرده و اختصاص دادند، گفت: مؤسسه خیریه دارالایتام والمساکین صاحب ا


برچسب ها: بسته معیشتی - اسدآباد - ایتام - مؤسسه خیریه - توزیع - معیشتی - بسته
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 200 بسته معیشتی بین ایتام اسدآباد

توزیع 200 بسته معیشتی بین ایتام اسدآباد