معرفی کمپین سفر خوشبو از برند آمبرلاسفر، حتی اگر کوتاه باشد، تجربه ای پراهمیت است که می تواند در ذهن هر فرد به عنوان خاطره ای به یادماندنی ثبت شود؛ اما مدت هاست که اغلب شهروندان، در سفرهای مترویی خود در شهر با دغدغه ای آزاردهنده روبه رو شده اند: بوی بد عرق! ازآنجاکه در محیط کوچک و بسته وسایل نقلیه عمومی، بوی ناخوشایند بدن افراد به سرعت پخش می شود، این موضوع تبدیل به یکی از چالش های مهم زندگی شهروندی شده است؛ اما خبر خوش اینکه برند آمبرلا با درک این دغدغه مردمی، اقدام به راه اندازی کمپین سفر خوشبو کرده است. اگر می خواهید با نحوه اجرای این کمیپن جالب و اهداف آن آشنا شوید، تا پایان همراه ما باشید. کمپین سفر خوشبو چطور اجرا می شود؟ تیم خلاق برند آمبرلا با ایده ای جذاب دست به اجرای کمپین سفر خوشبو زده اند. این تیم با طراحی ماکت های عظیم الجثه دئودورانت و قراردادن آن ها در مکان های پرتردد مانند ایستگاه های مترو، سعی در جلب توجه مردم به این محصول خوشبو کننده داشته اند. این ماکت ها عیناً مشابه دئودورانت های آمبرلا طراحی و ساخته شده اند؛ منتهی در ابعادی بسیار بزرگ تا توجه مسافرین مترو را به خود جلب کنند. علاوه براین، رایحه ملایم و دل انگیز دئودورانت ها از طریق این ماکت های خوش رنگ و لعاب، در فضای ایستگاه منتشر می شود. برچسب ها: کمپین - اجرا - برند - به یادماندنی - وسایل نقلیه - دغدغه - راه اندازی |
آخرین اخبار سرویس: |