مطالب مرتبط:
قیمت این یخچال 225 میلیون تومان است!
اتهام تازه ترامپ به بایدن/ او معتاد است!
خطر سکته قلبی برای این افراد بیشتر است!
فرشاد مومنی: اعلام رونق اقتصادی مایه شگفتی است!
این لژیونر استقلالی همچنان روی فرم است!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 12:202024-04-07بين الملل

متهمی که مدعی شده است!


در حالی جهان معطوف به تحولاتی همچون غزه است که در اقدامی تامل برانگیز استفان سژورنه وزیر امور خارجه فرانسه در نشست خبری مشترک با آنتونی بلینکن همتای آمریکایی خود، - در حالی جهان معطوف به تحولاتی همچون غزه است که در اقدامی تامل برانگیز استفان سژورنه وزیر امور خارجه فرانسه در نشست خبری مشترک با آنتونی بلینکن همتای آمریکایی خود، گفت ایران باید گام های تنش زا را متوقف کند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه سیاست روز در سرمقاله خود به قلم قاسم غفوری نوشت: این سخنان به اصطلاح صلح طلبانه و بشر دوستانه از سوی فرانسه در حالی مطرح شده است که مروری بر رفتارهای فرانسه بیانگر نکاتی قابل توجه در باب رفتارهای جهانی و نقش آن در کاهش تنش ها را نشان می دهد.

شش ماه است که رژیم صهیونیستی به اذعان گزارش های نهادهای بین المللی از سازمان ملل و شورای حقوق بشر گرفته تا دادگاه لاهه و یونیسف و آنروا در حال نسل کشی و جنایت علیه ساکنان غزه است حال آنکه واکنش فرانسه به این جنایات همواره حمایت عملی از رژیم صهیونیستی و ادعاهای زبانی در باب درد و رنج ملت فلسطین است.

این حمایت ها چنان است که نیکلاس دی ریوایر نماینده دائم فرانسه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت درباره فلسطین و وضعیت نوار غزه گفت: ما بر اساس قوانین بین المللی از حق دفاع اسراییل از خود حمایت می کنی


برچسب ها: وزیر امور خارجه - آنتونی بلینکن - فرانسه - امور خارجه - نشست خبری - آمریکایی - رژیم صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

متهمی که مدعی شده است!

متهمی که مدعی شده است!