مطالب مرتبط:
اثر 5 هزار تومانی هر تنش سیاسی بر نرخ دلار/ دلار در حال جبران جاافتادگی سال گذشته است/ در صورت وقوع جنگ چه چیزی در انتظار بازار ارز است؟
بازار بورس رژیم صهیونیستی در سقوط
24 نقطه سبز در آسمان قرمز بورس تهران!/ سهم هایی که خلاف جهت ریزش بازار سهام شنا کردند!
پیش بینی بورس فردا 26 فروردین 1403 / آسمان قرمز رنگ بازار سهام
سازمان بورس در خصوص تداوم معاملات بازار با محدودیت دامنه نوسان اطلاعیه داد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1403 ساعت 12:502024-04-14اقتصادي

حساسیت بازار بورس به اتفاقات نظامی و سیاسی طبیعی است


بازارهای سهام در کشورهای مختلف حساسیت فوق العاده ای به وقایعی همچون جنگ، درگیری و نااطمینانی سیاسی داشته و عموما افت معناداری را تجربه می کنند اما پس از  برطرف شدن این نگرانی اغلب بازارها به روند تعادلی یا پیشین خود بازمی گردند.

- بازارهای سهام در کشورهای مختلف حساسیت فوق العاده ای به وقایعی همچون جنگ، درگیری و نااطمینانی سیاسی داشته و عموما افت معناداری را تجربه می کنند اما پس از  برطرف شدن این نگرانی اغلب بازارها به روند تعادلی یا پیشین خود بازمی گردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به طور قطع پیش بینی اقتصادی بدون توجه به عوامل سیاسی و جهانی امکان پذیر نیست اما یه طور کل بازارهای سهام در کشورهای مختلف حساسیت فوق العاده ای به وقایعی همچون جنگ، درگیری و نااطمینانی سیاسی داشته و عموما افت معناداری را تجربه می کنند اما پس از برطرف شدن این نگرانی اغلب بازارها به روند تعادلی یا پیشین خود بازمی گردند.

به نظر می رسد بازار بورس ایران هم پس از اتفاق های مختلف در عرصه بین الملل بتواند مسیر گذشته خودش را داشته باشد و این تداوم بستگی به تصمیمات اجرایی دارد، به عنوان مثال امروز پس از پاسخ تنبیهی سپاه به رژیم صیونیستی، مسوولان سازمان بورس برای جلوگیری از ضررهای احتمالی سرمایه گذاران و حمایت از حقوق آنها دامنه نوسان بورس را مثبت و منفی یک در


برچسب ها: کشورهای مختلف - بازار - فوق العاده - سیاسی - حساسیت - نگرانی - درگیری
آخرین اخبار سرویس:

حساسیت بازار بورس به اتفاقات نظامی و سیاسی طبیعی است

حساسیت بازار بورس به اتفاقات نظامی و سیاسی طبیعی است